مراسم تجلیل از برترین های قرآنی با حضور حافظان نور و ستارگان قرآنی و مسئولان شهرستانی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد فراهان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۹۴۳۳
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج ازفراهان؛ مراسم تجلیل از برترین های قرآنی با حضور حافظان نور و ستارگان قرآنی و مسئولان شهرستانی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد فراهان برگزار شد.

در این مراسم ماستری فراهانی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش گفت: 650 دانش آموز در دوره متوسطه در مسابقات قرآن ، عترت و نماز شرکت کردند که نسبت به سال قبل افزایش چشمگیری داشته است.

ماستری فراهانی در ادامه افزود: طرح ملی حفظ جز سی در تمام مدارس سطح شهرستان فراهان ویژه دانش آموزان علاقمند به اجرا در آمده است.

عطاالهی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فراهان گفت: امروزه انسان در معرض آماج حملات روحی و روانی قرار دارد ، نگرانی های فراوانی او را احاطه کرده و انسان به شدت نیازمند مونسی است که در کنار آن آرامش بگیرد و قرآن کریم تنها مونسی است که در هر شرایطی (شرایط عادی و سخت) می تواند همدم او باشد.

وی در ادامه بیان کرد: اثر مطلوب تربیت و تعلیم قرآنی ، رستگاری است . رعایت حدود الهی و حلال و حرام ، آرامش و آسایش به دنبال دارد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فراهان  تصریح کرد: در جو فرهنگی با فضای مجازی مخرب اکنون ، باید در تربیت فرزندانمان دقت کنیم و برای تربیت آنان وقت بگذاریم.

در پایان با اهدای جوایز و لوح تقدیر از خیرین قرآنی ، دانش آموزان حافظ جز سی ، دانش آموز ستاره قرآنی ، معاونان و مربیان پرورشی تقدیر شد.



ارسال نظرات