فرمانده سپاه ماکو گفت: کارکردهای مثبت و سازنده فضای مجازی مغفول نماند.
کد خبر: ۹۱۴۹۳۸۳
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از ماکو، سید مهدی غفاری در جلسه مجمع شهرستانی بسیجیان که ظهر امروز برگزار شد، اظهار کرد: کارکردهای مثبت و سازنده فضای مجازی مورد غفلت قرار نگیرد، چرا که این فضا ضمن اینکه تهدیدهایی دارد، فرصت‌هایی را هم در خود نهفته کرده است.

وی با اشاره به اینکه اگر اقتصاد ضعیف باشد، فرهنگ نیز تنزل پیدا کرده و باعث ضعف فرهنگ می‌شود و ضعف فرهنگ نیز باعث افزایش ضد ارزش‌ها خواهد شد، ادامه داد: بنابراین باید با استفاده از قابلیت‌ها و امکانات موجود برای تقویت اقتصاد و فرهنگ اهتمام شود.

این مسوول بر لزوم بهره‌مندی صحیح از ظرفیت‌ها و تخصص افراد نخبه بسیجی در جهت حل مشکلات جامعه تاکید کرد و گفت:

اگر تضمین خرید محصولات باشد، مردم به تولید  و رونق کشاورزی تشویق خواهند شد و این مسئله بر سطح معیشت مردم تاثیرگذار خواهد شد، لذا باید به این بحث نیز از سوی نخبگان توجه شود.

فرمانده سپاه ماکو در خصوص کارکردهای فضای مجازی، خاطرنشان کرد: فضای مجازی دریایی از اطلاعات است و ما باید هادی این اطلاعات باشیم تا افکار صحیح اسلام ایرانی که همان اسلام ناب محمدی است به دنیا مخابره شود.

وی با بیان اینکه توجه به مسائل فرهنگی در جامعه به شدت ضعیف شده است، گفت: باید توجه داشت که چشم و هم‌چشمی، گرانی و بدحجابی درحال افزایش است، حال آنکه باید ارزش‌های انسانی، باورهای دینی و سجایای اخلاقی روزبه‌روز تقویت شود.

این مسوول بر ضرورت تلاس برای تقویت روحیه مقاومت و ایستادگی تاکید کرد و بیان داشت: خانواده‌ها باید فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج دهند، چراکه امروز تنها کشوری که در مقابل نظام استکباری و سلطه جهانی ایستاده، ایران اسلامی می باشد.

انتهای پیام

ارسال نظرات