کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان کنگره‌ای ماندگار، و عزت بخش است

سرهنگ محمد رضا مومنی افزود:کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان کنگره‌ای ماندگار، و عزت بخش است و زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و ما در اقتدا به مولا و رهبر خود همواره در تلاش هستیم تا یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم.
کد خبر: ۹۱۴۹۳۷۴
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴
سرهنگ محمد رضا مومنی امروز و در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری بسیج از کردستان،  با بیان اینکه کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان کنگره‌ای ماندگار، و عزت بخش است اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و ما در اقتدا به مولا و رهبر خود همواره در تلاش هستیم تا یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم.


وی با بیان اینکه امروز و در کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان تجدید میثاقی دوباره با شهدای هشت سال دفاع مقدس صورت می‌گیرد افزود: امروز یکبار دیگر با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری و شهدای انقلاب اسلامی تجدید پیمان خواهیم نمود و یاد و خاطره شهدای مظلوم استان کردستان را گرامی می‌داریم.
 


فرمانده سپاه قروه با اشاره به اقتدار رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: دشمن سال هاست که در حال دشمنی با ایران اسلامی است و امروز می‌بینیم که رهبر معظم انقلاب با اقتدار در برابر دشمنان این مرز و بوم ایستاده اند.
 

وی به عظمت شهدای انقلاب اسلامی و استان کردستان اشاره نمود و بیان داشت: رزمندگان استان کردستان در برابر ایادی استکبار و مزدوران ضد انقلاب ایستادگی کردند و نام کردستان را در تاریخ ایران اسلامی ماندگار ساختند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات