فرمانده سپاه شازند از اجرای بیش از 30 عنوان برنامه همزمان هفته حجاب در شازند خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۹۳۶۹
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸

اجرای 30 عنوان برنامه همزمان هفته حجاب در شازند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از شازند؛ صبح امروز نشست هماهنگی برنامه‌های هفته حجاب و عفاف با حضور فرماندار، امام جمعه و سایر مدیران ادارات در سالن جلسات فرمانداری شازند برگزار شد.

فرمانده سپاه شازند در این نشست با اشاره به فرارسیدن سالروز حادثه دلخراش مسجد گوهرشاد اظهار کرد: با فرارسیدن سالروز فاجعه  مسجد گوهرشاد و هجوم وحشیانه سربازان و مزدوران رژیم سفاک رضاخان به معترضین کشف حجاب در 21 تیرماه سال 1315 و همچنین گرامیداشت شهدای این واقعه جانسوز و سایر شهدای مسیر عفاف و پاکدامنی، ایام پیش رو به هفته عفاف و حجاب  نامگذاری شده است.

وی افزود: به منظور ارتقاء وتوسعه فرهنگ  ماندگارحجاب و عفاف و همچنین تقویت زیرساخت خانواده و مبارزه با ناتو و شبیخون فرهنگی دشمن، می طلبد  که دستگاه‌های مسئول بویژه ادارات دولتی و تشکل‌های مردمی با بکارگیری رسانه‌های عصرحاضر در فضای مجازی، محیط‌های اجتماعی، برنامه‌های مدون وبه روز و خلاقانه و هماهنگی را اجرا کند.

فرمانده سپاه شازند در خصوص برنامه‌های اجرایی سپاه و بسیج شهرستان در هفته حجاب و عفاف  بیان کرد: بیش از 30 عنوان برنامه در این هفته اجرا خواهد شد که اجتماع بزرگ مردمی با عنوان مدافعان حریم خانواده در دو شهر شازند و مهاجران، راه اندازی پویش مردمی با هدف ترویج حجاب و عفاف، اجرای تئاتر خیابانی، برگزاری نمایشگاه و عرضه محصولات حجاب و عفاف در اماکن پرتردد، تولید محتوای  فرهنگی درباره واقعه تلخ و تاریخی مسجد گوهرشاد، برگزاری مشاوره اخلاقی و خانواده، برپایی برنامه‌های ورزش همگانی با محوریت خانواده با تکیه بر ترویج عفاف وحجاب بخشی از این برنامه‌ها است.

مهجوری اعزام اساتید سخنور و مبلغین و مبلغات در ادارات به منظور ترویج عفاف و حجاب، تجلیل و تشویق فعالان موسسات و تشکل‌های مردمی مروج فرهنگ عفاف، برپایی جشنواره حافظان چادرهای آسمانی، اجرای طرح تعویض چادر فرسوده با چادر نو و... را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد.

اجرای 30 عنوان برنامه همزمان هفته حجاب در شازند

ارسال نظرات