در نشست روسای انجمن اولیاء و مربیان مدارس شاهرود با حضور رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان از فعالیت ۲۰۰ انجمن اولیا و مربیان در مدارس این شهرستان تقدیر شد.
کد خبر: ۹۱۴۹۳۶۷
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳
فعالیت ۲۰۰ انجمن اولیاء و مربیان در مدارس شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ محمد اسقائی رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان؛ در نشست رؤسای مدارس شاهرود از تشکیل تیمی برای ارزیابی فعالیت‌های انجمن اولیاء و مربیان مدارس خبر داده و گفت: لازم است از ظرفیت‌های پنهان انجمن اولیاء و مربیان در آموزش و پرورش استفاده کنیم.
"مشارکت پذیری" و "مناسب سازی" روابط بین اعضای انجمن ها، آسیب شناسی حمل و نقل دانش آموزی از موضوعاتی بود که رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان بررسی و تحلیل آن را خواستار شد.
سید محمدرضا کریمی معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش شاهرود؛ ضمن قدردانی از حمایت‌های انجمن‌های اولیاء و مربیان از مدیران مدارس، از آنان خواست به تحقق اهداف تعلیم و تربیت کمک کنند.
وی از اولیاء دانش آموزان خواست مطالبات خود را تنها به مسائل آموزشی دانش آموزان، منحصر نکرده و موضوعات اخلاقی، تربیتی و مهارت آموزی دانش آموزان را نیز مورد توجه قرار دهند.
وی افزود: با توجه به اینکه بسیاری از والدین از آسیب‌های اجتماعی نوین و راهکار‌های پیشگیری و کنترل آن آگاهی ندارند؛ به رؤسای انجمن‌های اولیاء و مربیان مدارس پیشنهاد می‌کنم، کارگاه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را ویژه والدین دانش آموزان در مدارس برگزار نمایند.
جواد کردی مسئول انجمن اولیاء و مربیان مدارس شاهرود در این جلسه با ارائه گزارشی از عملکرد یک ساله این انجمن ها؛ گفت: پیشرفت و موفقیت دانش آموزان نیازمند همفکری و همراهی معلمان و اولیاء آنان است.
وی افزود: هم اکنون در شاهرود ۲۰۰ انجمن اولیاء و مربیان در مدارس فعالیت می‌نمایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها