خبرهای داغ:
حوزه علمیه خواهران مرند از تیرماه امسال برای سال تحصیلی جدید اقدام به پذیرش طلبه می کند.
کد خبر: ۹۱۴۹۳۶۵
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مدیر حوزه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) مرند، اظهار داشت: حوزه علمیه خواهران شهرستان مرند برای سال تحصیلی جدید اقدام به پذیرش طلبه بدون شرایط سنی می‌کند.

اکرم جعفری ثانی افزود: پذیرش طلبه همزمان با سراسر کشور از ۲۳ تیرماه امسال آغاز و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به شرایط پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران گفت: این پذیرش شرایط سنی ندارد و افراد دارای مدرک دیپلم به بالاتر می‌توانند در آزمون پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران شرکت کنند.

جعفری ثانی ادامه داد: پذیرش طلاب جدیدالورود در ۲ مقطع حضوری و پاره وقت صورت می‌گیرد که افراد با سن بالا می‌توانند در مقطع پاره وقت تحصیل کنند.

وی با اشاره به اینکه علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۴۲۲۸۴۰۴۷ تماس بگیرند، خاطرنشان کرد: افراد علاقمند به تحصیل در حوزه‌های علمیه خواهران باید دارای معدل بالای ۱۲ باشند.

جعفری ثانی همچنین گفت: سال گذشته تعداد ۳۵ نفر طلبه جدیدالورود در حوزه علمیه خواهران شهرستان مرند پذیرش شدند.

مدیر حوزه علمیه خواهران مرند در بخش دیگری با اشاره به پیشینه حوزه علمیه خواهران در این شهر تصریح کرد: حوزه علمیه خواهران از سال ۱۳۷۶ در مرند آغاز به کار کرد، ابتدا افرادی در مکتب القرآن تربیت شدند، سپس حوزه علمیه حضرت فاطمه الزهرا (س) راه اندازی شد و در سال ۱۳۷۷ به طور رسمی کار خود را آغاز کرد.

جعفری ثانی ادامه داد: در آغاز به کار حوزه‌های علمیه خواهران مرند، ۵۶ طلبه خواهر در پایه‌های اول تا سوم تحصیل می‌کردند و اولین دوره طلبه‌های خواهر در سال ۱۳۸۰ از این مدرسه فارغ التحصیل شدند.

وی در پایان با اشاره به اینکه این مدرسه علمیه ابتدا در ساختمان استیجاری فعالیت می‌کرد، عنوان کرد: ساختمان جدید مدرسه علمیه خواهران ۲۰ مهر سال ۱۳۹۴ در شهرک میلاد در ۳ طبقه به بهره برداری رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها