خبرهای داغ:
نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی خواستار حل ریشه‌ای و قانونی خواسته‌های جوانان شد و بر همکاری دستگاه‌های مربوطه در احداث پیست موقت و دائمی موتورسواری و اتومبیل رانی در شاهرود تاکید کرد.
کد خبر: ۹۱۴۹۳۶۴
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جمعی از ورزشکاران موتورسوار و آفرود شهرستان شاهرود با نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی دیدار و مشکلات خود را بیان کردند.
در این دیدار که مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان، مدیر کل ورزش و جوانان استان، معاون فرماندار و رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان هم حضور داشتند بحث‌هایی کارشناسی شده مطرح شد.
سید حسن حسینی شاهرودی در این نشست گفت: همواره و در همه حال در مشکلات شهرستان، ورزشکاران رشته‌های اتومبیلرانی و موتورسواری یار و یاور مردم و مسئولان بوده اند و من از این بابت صمیمانه از همه آن‌ها سپاسگزارم.
وی خطاب به مسئولان حاضر در جلسه افزود: باید فضای لازم را برای فعالیت‌های سالم و مفید جوانان فراهم کرد، یادمان باشد همین جوانان با موتور‌های خودشان در جنگ تحمیلی اثرگذار بودند و امروز هم همین عزیزان از جنس جوانان فداکار جنگ تحمیلی هستند و در مشکلات به یاری مردم می‌شتابند، پس باید قدردان آن‌ها باشیم.
در این جلسه ورزشکاران خواستار اختصاص جاده‌ای قدیمی در نزدیکی فرودگاه جهت احداث پیست موقت متورسواری شدند که مقرر شد پس از رفع موانع قانونی این جاده به این ورزش اختصاص یابد.
امیر عمیدی مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان نیز ضمن موافقت با واگذاری جاده مذکور به پیست موتورسواری گفت: آمادگی داریم تا در آماده سازی و راه اندازی پیست کمک کنیم.
مجتبی جانعلی مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان هم در این جلسه آمادگی دستگاه زیرمجموعه خود را برای همه گونه همکاری با ورزشکاران حوزه یاد شده اعلام کرد و گفت: اگر فضایی باشد که بتوان مالکیت دائم برای تربیت بدنی شهرستان جهت احداث پیست بوجود آید می‌توان از بودجه‌های مربوطه نیز برای تجهیز آن استفاده کرد، اما پیشنهاد می‌شود همین پیست موقت فعلا راه اندازی شود تا مکان مناسب برای احداث پیست دائمی فراهم آید.
در پایان دکتر حسینی خواستار تسریع در فرایند رفع مشکلات ورزشکاران رشته‌های اتومبیلرانی و موتورسواری شد و گفت: باید به شکل ریشه‌ای و قانونی بدنبال حل خواسته‌های این جوانان شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها