مسجد جامع فریدونکنار ساخت یک واحد مسکونی را در منطقه سیل زده سیمرغ برعهده گرفت و گروه جهادی شهید مسلم رسولی این شهرستان با حضور در منطقه ساخت خانه را آغاز کردند.
کد خبر: ۹۱۴۹۳۴۹
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،در روزهای پایانی سال 97  مازندران با یک سیل خانه خراب کن مواجه شد. سیلی که زندگی مردم را شست و با خودش برد.اما در این میان سیلی از جنس ایمان و به رنگ همدلی و محبت هم براه افتاد و دست سیل زدگان را  که زندگی شان غرق در گل و لای بود،گرفت. 

از همان روزهای آغازین سیل که سپاه و بسیج برای خدمات رسانی به سیل زدگان  چکمه پوشیدند و تا امروز نیز قریب به 3 ماه از آن حادثه می گذرد،همچنان در مناطق سیل زده مشغول خانه سازی برای مردم سیل زده هستند، طرحی از سازمان بسیج  مستضعفین کشور به نام « جهاد همبستگی ملی» رونمایی شد مبنی بر اینکه هر مسجد یک خانه برای سیل زدگان بسازد و هر کاسب هم یک کالای اساسی برای مردم تامین کند. 

این طرح با استقبال گسترده مساجد سراسر کشور بویژه مساجد مازندران قرار گرفت.مساجد که به فرموده امام راحل یک سنگر است، آماده  ساختن سرپناهی برای مردم سیل زده شدند؛مردمی که امیدشان بعد از خدا به همت و تلاش جوانان جهادی و مسجدی است.

برپایه این گزارش مسجد جامع فریدونکنار با حمایت نمازگزاران مومن و انقلابی ساخت یک واحد مسکونی را در منطقه سیل زده برعهده گرفت و گروه جهادی شهید مسلم رسولی این شهرستان هم با حضور در منطقه سیل زده،ساخت خانه را آغاز کردند.

 

گفتنی است خیران و مردم نیکوکار می توانند  برای کمک مالی و ثبت‌نام جهت حضور در امر ساخت با  این شماره تلفن ۰۹۱۱۹۰۶۰۶۲۹ تماس حاصل نمایند.               

انتهای پیام/                                                                                                      

ارسال نظرات
پر بیننده ها