امام جمعه شهرستان فردیس گفت: بستر برای سرمایه گذار بخش خصوصی در این شهرستان فراهم شود.
کد خبر: ۹۱۴۹۳۱۳
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در آئین آغاز عملیات عمرانی مجتمع فرهنگی، تفریحی و تجاری شهرستان فردیس افزود: باید از سرمایه گذار بخش خصوصی استقبال کرد که سرمایه خود را برای رفاه مردم این شهر هزینه و بستر کارهای فرهنگی و تفریحی و ورزشی فراهم می‌کند.

وی اظهار داشت: کسانی که برای رفاه، آسایش و روح مردم قدم برمی دارند باید تشویق شوند و فضای امنی برای سرمایه گذار ایجاد کرد.

امام جمعه فردیس گفت: تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی کار را برای ایران سخت کرده است در این شرایط خاص همه باید دست به دست همدیگر را کمک کنیم.

وی بیان داشت: اگر کسب درآمد برای شورای شهر و شهرداری درست مدیریت نشود نمی‌توان د برای پیشرفت و آبادانی شهر قدمی بردارند.

حمدالله اکبری سرمایه گذار و سازنده پروژه مجتمع فرهنگی، تفریحی و تجاری فردیس نیز گفت: این پروژه در ۱۱ طبقه شامل چهار طبقه منفی، سه پارکینگ و یک طبقه خدمات خودرویی، سه طبقه تجاری، یک طبقه ورزشی، پنج سالن سینما ساخته می‌شود.

وی افزود: این پروژه در زمینی به مساحت کل ۲۰ هزار متر مربع است با هزینه بخش خصوصی احداث می‌شود.

وی با اشاره به کمبود فضاهای فرهنگی و ورزشی در این شهرستان اظهار داشت: پردیس سینمایی احداث می‌شود دو تا از سینماها قابلیت تجمیع دارد و سالن کنسرت هم پیش بینی شده است.

ارسال نظرات