خبرهای داغ:

امام جمعه اهواز: در «پساسیل» نیز به کار جهادی و عزم ملی نیاز است

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان با بیان اینکه در روزهای پساسیل به کار جهادی نیاز داریم، گفت: سپاه و نیروهای جهادی در سیل اخیر خوب درخشیدند و در قلب‌های مردم بارقه‌های امید ایجاد کردند؛ امروز نیز برای جبران خسارت‌ها و بازگشت آرامش، به کار جهادی و عزم ملی نیاز است.
کد خبر: ۹۱۴۹۲۹۶
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد در دیدار با سردار غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، اظهار کرد: نیروهای مسلح و به ویژه سپاه پاسداران در طول انقلاب اسلامی گره‌های متعدد فرا روی نظام را تا جایی که توانست، تلاش کرد باز کند.

وی افزود: در ۸ سال جنگ تحمیلی عزم ملی توانست دشمن را عقب براند و امروز نیز خوزستان با توجه به زخم‌ها و خرابی‌های باقی مانده از جنگ و سیل، نیازمند جهاد و همبستگی است که در رأس آن از سپاه انتظار ویژه داریم.

امام جمعه اهواز بیان کرد: سپاه و نیروهای جهادی در سیل اخیر خوب درخشیدند و به میدان آمدند و در قلب‌های مردم بارقه‌های امید ایجاد کردند.

موسوی فرد با بیان اینکه حداقل مطالبه مردم، بازگشت آرامش به خانواده‌های سیل‌زده است، گفت: قرارگاه‌های متعدد تشکیل شد تا مشکلات مردم حل شود و فرماندهان و نیروها نیز در روزهای سیل در منطقه برای یاری سیل‌زدگان حضور داشتند؛ تلاش جدی مردم و دستگاه‌های مختلف موجب کاهش خسارت‌ها شد.

وی افزود: به فرموده رهبر انقلاب، روزهای پساسیل به توجه ویژه نیاز دارد و اکنون منازل به شدت دچار آسیب شده که نیاز به تعمیر، نوسازی و مقاوم‌سازی دارد.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان عنوان کرد: نخیلات و اراضی کشاورزانی مردم خوزستان سال قبل در خشکسالی و امسال بر اثر سیل آسیب دید؛ الان نیز اگر بستر لازم برای کشت تابستانه فراهم نشود، کشاورزان باز هم متضرر می‌شوند؛ امیدواریم با هم‌افزایی دولت و سپاه شاهد کاهش آلام مردم باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها