خبرهای داغ:

دیدار با جمعی از تشکل های دانشجویی استان با نماینده ولی فقیه در خوزستان

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت : با حصور نسل جوان مشکلات کشور قابل حل و ایران اسلامی مسیر پیشرفت و تعالی را طی می کند.
کد خبر: ۹۱۴۹۲۹۵
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مرکز خوزستان ، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد در دیدار با جمعی از تشکل های دانشجویی استان افزود : با حضور نسل جوان نشدنی ها قابل تحقق و برآورده شدن است.

وی تاکید کرد : جوان های خوب و عزیز برای پیشرفت و توسعه کشور تلاش و همت کنید و از ادامه راه خسته نشوید و همچنان این مسیر را با شوق و اشتیاق ادامه بدهید.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به مشکلات استان خوزستان اظهارداشت : در یک شهری زندگی می کنیم که دارای مشکلاتی از جمله بیکاری و نداشتن آب شرب مناسب هستیم و در برخی مناطق مردم زندگی سختی را می گذرانند و ما به دنبال مسئولینی هستیم که روحیه اشرافی گری نداشته باشند و مدیری که حقوق میلیونی میگیرد به درد ما نمی خورد .
حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد ادامه داد : رهبر ما یک فردی بسیار خاکی و زندگی ساده ای دارند و همگان باید از ایشان درس و الگو بگیریم.
وی گفت : در دیداری که با مقام معظم رهبری داشتم ایشان فرمودند سلام مرا به مردم خوزستان برسانید و در این دیدار مشکلات استان را بیان و از معظم له برای دیدار وقت گرفته وامیدوارم به زودی شاهد حضور حضرت آقا در استان باشیم
نماینده ولی فقیه در خوزستان تاکید کرد : همه ی ما باید برای توسعه استان گام برداشته و برای تحقق کامل طرح هایی همچون طرح بزرگ کشاورزی 550 هزار هکتاری خوزستان همت و ما می توانیم نگاه پایتخت نشین ها را نسبت به استان تغییر دهیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها