امام جمعه خمام با بیان اینکه تجمع مردمی در حمایت از بانوی محجبه آمر به معروف نشان دهنده این است که تفکر انقلابی زنده، پویا و مطالبه گر است، گفت: حزب الهی قانون مدار است و بر مدار قانون رفتار می‌کند.
کد خبر: ۹۱۴۹۲۷۶
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خمام، حجت الاسلام اسدالله زاده عصر امروز در تجمع مردمی حمایت از بانوی محجبه آمر به معروف در خمام با بیان اینکه خمام میراث دار میرزا کوچک خان است، اظهار کرد: هشت هزار شهید در گیلان بر روی خاک افتادند تا چادر ناموس شیعه خاکی نشود.

وی با بیان اینکه خمام جولان گاه اوباش نیست، گفت: همه مردم ما حامی حجاب و این بانوی مجبه هستند.

امام جمعه خمام افزود: مسئولین قوای مجریه، مقننه و قوه قضایه بدانند این مزدم پای ارزش‌ها ایستاده اند و لحظه‌ای از ارزش‌ها کوتاه نمی‌آیند.

** مسئولین به جای تمرکز بر سخنرانی محکومان فتنه به مسایل مهم‌تر بپردازند

حجت الاسلام اسدالله زاده با بیان اینکه مردم خواستار این هستند که مسئولین به جای تمرکز بر سخنرانی محکومان فتنه به مسایل مهم‌تر بپردازند.

وی با بیان اینکه تجمع امروز نشان دهنده این است که تفکر انقلابی زنده، پویا و مطالبه گر است، گفت: حزب الهی قانون مدار است و بر مدار قانون رفتار می‌کند.

امام جمعه خمام با بیان اینکه پدرانمان از انقلاب دفاع کردند، گفت: نسل حاضر پای انقلاب ایستاده اند.

وی با بیان اینکه ما را از عاقبت شهید خلیلی‌ها نترسانید، گفت: شهادت آرزو و آمال حرب الهی‌ها است.

امام جمعه خمام با بیان اینکه قوه قضاییه به وطیفه خود به عنوان مدعی العموم ورود کرده و به هتک حرمت و جریحه دار شدن احساسات مردم انقلابی پاسخ دهد.

وی با بیان اینکه شهدا جانانه جنگیدند تا تعرضی به اسلام نشود، گفت: حضور امروز مردم مطالبه شان از مسئولین است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات