دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گیلان:

چرا مسئولان دولتی استان در ماجرای ضرب و شتم بانوی آمر به معروف روزه سکوت گرفته‌اند؟؟

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گیلان با اشاره به اینکه مسئولان دولتی در استان روزه سکوت گرفته‌اند افزود: شخص استاندار در رابطه با مسائل مختلف سیاسی که دردی از مردم دوا نمی‌کند موضع می‌گیرد، اما در مورد این مسائل هنجار شکنانه روزه سکوت گرفته‌اند و واکنشی نشان نمی‌دهند.
کد خبر: ۹۱۴۹۲۷۲
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خمام، محمدصادق جعفری عصر امروز در تجمع مردم انقلابی گیلان در حمایت از بانوی آمر به معروف در خمام با بیان اینکه حضور این‌همه جمعیت به نشانه مطالبه مردم از نهاد‌های مختلف استان است اظهار کرد: چرا مسئولین استانی و به‌ویژه نمایندگان مردم و نماینده عالی دولت در استان در رابطه با این موضوع واکنشی نشان ندادند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان دولتی در استان روزه سکوت گرفته‌اند افزود: شخص استاندار در رابطه با مسائل مختلف سیاسی که دردی از مردم دوا نمی‌کند موضع می‌گیرد، اما در مورد این مسائل هنجار شکنانه روزه سکوت گرفته‌اند و واکنشی نشان نمی‌دهند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گیلان با بیان اینکه با رجوع به تاریخ دیدیم که یک عده‌ای در مورد جسارت به حضرت زهرا (س) و فرزند بزرگوارشان سکوت کردند گفت: امروز نیز عدم واکنش مسئولان دولتی استان به ماجرای هتک حرمت به بانوی آمر به معروف و ناهی از منکر در خمام، خیلی تلخ است.

جعفری با اشاره به اینکه تا آخر پیگیر مطالبات مردمی هستیم گفت: تشکل بسیج دانشجویی به‌عنوان بزرگ‌ترین تشکل دانشجویی کشور تا صدور حکم نهایی برای ضاربان این واقعه پیگیر مطالبات مردم از مسئولین و به‌ویژه دستگاه قضایی هستیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات