دبیر ستاد امر و معروف و نهی از منکر گیلان در تجمع مردمی حمایت از بانوی محجبه آمر به معروف، خطاب به استاندار گفت: شما که خانواده شهید هستید و در مقابله مطالبه به حق مردم می گویید اوضاع را برهم نزنید! چرا در مقابل حادثه خمام سکوت کردید؟
کد خبر: ۹۱۴۹۲۷۰
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خمام، حسن کربلایی عصر امروز در تجمع مردمی حمایت از بانوی محجبه آمر به معروف در خمام با بیان این اجتماع امروز بیان کننده من هم یک آمر معروف هستم، می باشد اظهار کرد: این جمله نشانه دهنده‌ی این است که آن بانو که چادرش را خاکی کردند و کتک خورد تنها نیست.

وی با تقدیر از نیروی انتظامی، سپاه و قوه قضاییه افزود: از قوه قضایه در خوست داریم که اینگونه پرونده‌ها را از روال عادی که پرونده‌ای شخصا پیگیری می‌شود جدا کند و مراجع قضایی به عنوان مدعی العموم ورود کند.

دبیر ستاد امر و معروف و نهی از منکر گیلان با بیان اینکه پخش کلیپ جسارت به این بانو، منجر به حمایت از ایشان شد گفت: نخاله‌های داخلی و خارجی با رقصاندن یک خانم در گلسار رشت می‌خواستند این کار بانوی خمامی را خنثی کنند.

آقای استاندار! چرا در قبال حادثه خمام سکوت کرده اید؟!/ لزوم ورود مدعی العموم به پرونده هتاکی به بانوی محجبه آمر به معروف

کربلایی با بیان اینکه از نیروی انتظامی، سپاه و بسیج در درایت و کنترل و خنثی سازی این نقشه تشکر می‌کنیم، افزود: باید در مقابل دغدغه و نیرنگ دشمنان هشیار باشیم.

وی با بیان اینکه آمران به معروف اهل درگیری نیست، افزود: هر گونه درگیری با هنجار شکنان باعث سوء استفاده دشمنان می‌شود.

** آقای استاندار! چرا در قبال حادثه خمام سکوت کرده اید؟!

دبیر ستاد امر و معروف و نهی از منکر گیلان با بیان اینکه هتاکان این ماجرا در بازداشت هستند، افزود: از مراجع قضایی در خواست می‌کنیم که پرونده به صورت عمومی پیگیری شود.

وی با بیان اینکه مردم گیلان در کنار مهمان نوازی، غیرت و شرف دارند و اجازه بی حرمتی را نمی‌دهند، افزود: کسانی که دنبال بی حجابی هستند فقر فرهنگی دارند.

کربلایی خطاب به استاندار گیلان، گفت: شما که خانواده شهید هستید و در مقابله مطالبه به حق مردم می‌گویید اوضاع را برهم نزنید! چرا در مقابل حادثه خمام سکوت کردید؟

کربلایی بیان اینکه متاسفانه در حادثه اخیر از جمع نمایندگان مجلس فقط یک نماینده موضع گرفته است، گفت: از بین امامان جمعه تنها کسی که قد اعلم کرد امام جمعه خمام بود.

** مدیران و مسئولین اجازه بی بندوباری در سواحل دریا و ییلاقات را ندهند

وی با بیان اینکه ۸۰۰ میلیارد تومان با شرکت صوری قرارداد بسته بودند که مرداب انزلی را لایروبی کنند، افزود: از دادستان انزلی تشکر می‌کنیم که جلوی این کار را گرفت و خواهان این هستیم که دستان پشت پرده را افشا کند.

دبیر ستاد امر و معروف و نهی از منکر گیلان بیان اینکه از مدیران و مسئولین اجازه بی بندوباری در سواحل دریا و ییلاقات را ندهند، افزود: همه مردم حق دارند از این مراکز استفاده کنند در حالی که با این وضعیت شرایط برای همه مردم فراهم نیست.

انتهای پیام/
ارسال نظرات