سردار غیب پرور در حاشیه دیدار با امام جمعه اهواز:
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سپاه و بسیج که رسالت خدمت رسانی به مردم را دارند در تلاشند که به مردم سیل زده کشورمان کمک نمایند.
کد خبر: ۹۱۴۹۲۴۵
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵

سردار غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز در حاشیه دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین سید نبی‌الله موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت:‌ امروز توفیقی حاصل شد تا با سفر به استان خوزستان دیدارهایی با مردم این استان شهید پرور داشته باشیم و محضر نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز رسیدیم تا دیداری با این وی داشته باشیم و در خصوص موضوع کمک به مردم سیل زده این استان به تبادل نظر بپردازیم.

وی ادامه داد: امروز به همراه سردار شاهوارپور فرمانده سپاه والیعصر(عج) استان خوزستان دیدارهایی با مردم دشت آزادگان و روستای شاکریه و همچنین مردم مرکز شهرستان سوسنگرد داشتیم و جلساتی را با مردم عشایر استان خوزستان برگزار نمودیم و سپس در منطقه عین دو حضور پیدا کردیم و دیداری هم با مردم و عشایر این منطقه داشتیم.

سردار غیب پرور خاطر نشان کرد: یکی از دلایل حضورم در منطقه عین دو این بود که با مردم این منطقه دیداری داشته باشم و از غیرت جوانان این منطقه بابت فعالیتشان در مقابله با سیل اخیر تشکر کنم و امیدوارم با همکاری مردم و همچنین سپاه و بسیج روز به روز شاهد رفع مشکلات مردم سیل زده کشورمان باشیم.

وی گفت: سپاه و بسیج که رسالت خدمت رسانی به مردم را دارند در تلاشند که به مردم سیل زده کشورمان کمک نمایند و در جبران خسارت هایی که به منازل و زمین های زراعتی این عزیزان وارد شده است بتواند کمک حالشان باشد و خودمان را متعهد می دانیم که در این بحران به وجود آمده در کنارم مردم باشیم.

ارسال نظرات