خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نهاوند:

دشمن به قدرت بازدارندگی ایران اسلامی پی برده است

فرمانده سپاه نهاوند با بیان اینکه دشمن به قدرت بازدارندگی ایران اسلامی پی برده است، گفت: آنها با راه‌اندازی جنگ در عراق و سوریه چندین سال جنگیدند، اما نتیجه آن چه شد؛ اینکه حرف اول در این مناطق را جبهه مقاومت می‌زند و این به معنای اقتدار انقلاب اسلامی، بسیج و مردم ایران است.
کد خبر: ۹۱۴۹۲۳۵
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۳

دشمن به قدرت بازدارندگی ایران اسلامی پی برده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ حسن مرادی در آئین تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت شهدای گیان شهرستان نهاوند اظهار داشت: امروز نقش سازنده بسیج در سطح کشور ایران اسلامی و حتی در منطقه بر کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به حضورر بسیج در تمام صحنه‌ها افزود: بعد از انقلاب اسلامی بسیج همواره در میدان حضور داشته و اثرگذاری مثبتی نیز داشته است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند ابراز داشت: وقتی به تعداد شهدای دفاع مقدس نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم که اکثریت شهدای این هشت سال، شهدای بسیجی هستند.

وی ادامه داد: نقش پررنگ و چشمگیر بسیج در ایجاد جبهه مقاومت، مبارزه با فتنه‌های مختلف، کمک به امنیت داخلی، حفظ و حراست از مرزهای کشور و... بر هیچ‌کسی پوشیده نیست و اگر کسی این خدمات و این اقدامات بسیج را زیر سوال ببرد به نحوی در زمین دشمن بازی می‌کند .

مرادی اضافه کرد: بسیج دو رسالت عمده دارد؛ اول پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تحت رهنمود‌های مقام معظم رهبری و دوم آماده‌سازی زمینه ظهور موعود است .

وی با اشاره به اینکه امروزه در جبهه مقاومت می‌بینیم که استکبار بر‌نمی‌تابد که پیروزی‌های بسیج را ببیند، گفت: در گام دوم انقلاب، دشمنان یک جنگ تمام عیار علیه انقلاب اسلامی راه‌اندازی کرده و مهمترین عرصه‌های این جنگ اقتصادی و رسانه‌ای است .

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند ابراز داشت: در این سفر اخیر نخست ‌وزیر ژاپن که حامل پیام رئیس جمهور آمریکا بود می‌بینیم که رهبری معظم انقلاب چه جواب دندان‌شکنی به سران استکبار داد و موجب شد از مواضع نابخردانه خود نیز عقب‌نشینی کنند.

وی با بیان اینکه دشمن به قدرت بازدارندگی ایران اسلامی پی برده است، گفت: آنها با راه‌اندازی جنگ در عراق و سوریه چندین سال جنگیدند، اما نتیجه آن چه شد؛ اینکه حرف اول در این مناطق را جبهه مقاومت می‌زند و این به معنای اقتدار انقلاب اسلامی، بسیج و مردم ایران است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات