فراخوان كادر گردان ۳۰۸ بيت المقدس حوزه مقاومت بسیج مساجد و محلات؟ نجف اشرف رویان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۹۲۲۱
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فراخوان کادر گردان ۳۰۸ بیت المقدس حوزه مقاومت بسیج مساجد و محلات نجف اشرف رویان با حضور فرماندهی حوزه، معاونت عملیات سپاه ناحیه شاهرود، فرمانده گردان ۳۰۸ بیت المقدس و کادر گردان در حسینیه شهدا حوره برگزار گردید.
در ابتدای جلسه پس از تماشای نماهنگ رژه گردان‌های نمونه در سال ۱۳۹۸، سرگرد پاسدار عبدالله یونسیان معاونت عملیات ناحیه به نکاتی پیرامون چیدمان و نحوه عملکرد نیرو‌های گردان در عملیات‌ها و فراخوان‌های پیش رو اشاره کرد.
در ادامه فرمانده گردان ۳۰۸ به نحوه هماهنگی میان کادر و نیرو‌های هر گروهان و دسته پرداخته و حکم مسئولیت هر کادر را به این عزیزان تقدیم کردند.
سرگرد پاسدار علی آملی فرمانده حوزه نیز در سخنانی به حکمت قرار داشتن چفیه بر دوش حضرت آقا و داشتن آرایش جنگی در نگرش ایشان اشاره کرد و افزود: افزایش آمادگی رزم در بین بسیجیان و مخصوصا گردان‌های بیت المقدس باید همیشه مورد توجه باشد.
وی گفت: در بحث دفاعی ما در شاخه نظامی مشکلی نداریم، اما در شاخه‌های سیاسی و فرهنگی می‌بایست تقویت شود و اعضای گردان در بحث پیش برندگی رسالت انقلاب پیشتاز بوده و یاری رسان نظام و انقلاب باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها