خبرهای داغ:
در دومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان شاهرود بر بسیج امکانات در جهت برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی دختران متوسطه اول و دوم کشور در این شهرستان تاکید شد.
کد خبر: ۹۱۴۹۲۱۳
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در دومین جلسه شورای آموزش و پرورش شاهرود در سال ۱۳۹۸ برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر کشور در رشته های والیبال و فوتسال در اواخر مرداد ماه امسال تصویب شد.
با پذیرش پیشنهاد برگزاری این مسابقات، بر بسیج امکانات جهت برگزاری شایسته این مسابقات به ویژه در بخش ایمنی تجهیزات ، اماکن و نیز خدمات پزشکی و امداد تأکید شد.
در این جلسه که با معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود، معاون سیاسی فرماندار شاهرود، معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان و نماینده مدیرکل و نیز مسئولین مدعو دستگاه های اجرایی و اعضای این شورا در سالن جلسات فرمانداری ویژه شهرستان برگزار شد، از برگزاری مسابقات دانش آموزی کشوری که برای اولین بار در استان و به میزبانی شاهرود برگزار می گردد به عنوان رویدادی فاخر و ارزشمند که در ارتقاء سطح کیفی و کمی ورزش استان و شاهرود، افزایش شور و نشاط اجتماعی و نیز معرفی ظرفیت های دانشگاهی، گردشگری و ... این شهرستان تأثیر گذار خواهد بود، یاد شد.
رؤیا ذوالفقاری مدیر پژوهش سرای دانش آموزی شاهرود در این نشست با قرائت اساس نامه جدید وزارت آموزش و پرورش شاهرود مبنی بر اداره مراکز پژوهش سراهای دانش آموزی به صورت هیأت امنایی و نیز ارائه گزارشی ازعملکرد موفق این پژوهش سرا در کسب رتبه اول کشور، خواستار حمایت جدی دو عضو مؤثر این هیأت امنا (فرماندار و شهردار محترم ) در جهت ارتقاء کمی و کیفی پژوهش سرای شاهرود شد
در این جلسه از معصومه بابایی دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم شاهرود در شورای آموزش و پرورش شهرستان به پاس فعالیت های یک ساله ایشان در ستاد نکوداشت مقام معلم تجلیل شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها