خبرهای داغ:
امام جمعه اقبالیه

پیشرفتهای موجود، نشان از حکمت و تدابیر مقام معظم رهبری است

امام جمعه اقبالیه گفت: عزت برای ایران اسلامی است و یک الگوی جهانی است ، عزت و استقلال و دستاوردهای بزرگ علمی از تدابیر رهبر انقلاب است.
کد خبر: ۹۱۴۹۱۷۰
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بزسیج در قزوین، حجت الاسلام فاطمیان، امام جمعه اقبالیه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اما سجاد(ع) شهرستان قزوین بیان کرد: از مهمترین شاخصه های انقلاب، آزادی است اما نباید از این خصیصه برداشت نادرست کرد.

وی با اشاره به رواج برخی بدحجابی ها در سطح شهر گفت: عده ای بدون در نظر گرفتن عرف جامعه، آنچنان که می خواهند در خیابان ظاهر می شوند و هیچ کسی نیست که بخواهد تذکر دهد که اینجا کشور اسلامی است و باید طبق قوانین جمهوری اسلامی رفتار کرد و نیروی انتظامی برای تذکر، رسما و قانونا این اختیار را دارد.

امام جمعه اقبالیه اظهار کرد: یکی از قسمهای شیطان، این است که به راحتی بانوان به وادی بی دینی کشیده شوند و متاسفانه این موضوع در جامعه اسلامی با حضور برخی زنان بدحجاب، مشهود است.

حجت الاسلام فاطمیان عنوان کرد: پیشرفتهای موجود، نشان از حکمت و تدابیر مقام معظم رهبری است. مشکل ما حب الدنیا بودن است که باید برای رفع آن تلاش کنیم.

وی با اشاره به عدم سازش با دشمن گفت: آنچه که مقام معظم رهبر می فرماید هزینه مقاومت با سازش، قابل قیاس نیست. عزت برای ایران اسلامی است و یک الگوی جهانی است ، عزت و استقلال و دستاوردهای بزرگ علمی از تدابیر رهبر انقلاب است.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار