فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کوهرنگ از اهتمام بانک انصار در توسعه فضاهای آموزشی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۹۱۵۶
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال وبختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کوهرنگ در گفتگو با خبرنگار بسیج، از مساعدت بانک انصار در توسعه فضاهای آموزشی این شهرستان خبر داد و گفت:  توجه ویژه به مدارس مناطق محروم بخصوص شهرستان کوهرنگ راجزء اولویت حمایت های سپاه از بخش آموزشی می باشد.

سرهنگ پاسدار عزیز موسایی افزود: باهماهنگی سپاه ناحیه کوهرنگ، توسعه سطح مراکز آموزشی در مناطق مختلف شهرستان با حمایت مالی بانک انصار تا قبل از شروع سال تحصیلی صورت می گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت کوهرنگ، خاطر نشان کرد: نقش نهادهای خیریه و بانک‌ها برای مشارکت در ساخت فضاهای آموزشی، در سالهای اخیر حائز اهمیت است.

همچنین در این گفتگو، آقای کریمی، مدیر عامل بانک انصار استان چهارمحال و بختیاری  با اشاره به آثار و برکات خدمات اجتماعی و مساعدت به اقشار کم‌درآمد در روند حرکتی این بانک، افزود: از سال گذشته قرارگاه حمایت‌های اجتماعی بانک انصار را ایجاد کرده‌ایم و ساخت مدارس در مناطق دوردست را به عنوان یک رسالت در نظر گرفته‌ایم.

گفتنی است، طی بازدید آقای کریمی مدیر عامل بانک انصار استان و  آقای کعبی نماینده بانک انصار از سطح مدارس شهرستان کوهرنگ، مقررشد تا ضمن توجه ویژه به مدارس مناطق محروم بخصوص شهرستان کوهرنگ و  با حمایت مالی این بانک دوکلاس به تعداد کلاس های مدرسه امام حسین علیه السلام شهرک دهنو افزوده شود .

 

ارسال نظرات