مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: رزمندگان اسلام چراغ عزت و اقتدار کشورمان را افروخته نگه داشته‌اند.
کد خبر: ۹۱۴۹۱۲۵
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی ظهر امروز در دیدار با نیروهای پایگاه شهید کاوه و گروهان آفندی در مناطق عملیاتی سپاه سلماس، اظهار کرد: نیروهای مسلح و رزمندگان اسلام در هر جایی که باشند اعم از اینکه در ارتش، سپاه، مرزبانی، بسیج، نیروی انتظامی و ... خدمت کنند، چراغ عزت و اقتدار کشورمان را افروخته نگه داشته‌اند.

وی افراد خدمت‌گذار در نیروهای مسلح را مؤمن‌ترين و انقلابی‌ترين اقشار کشور دانست و ادامه داد: کسانی که فرماندهی همچون مقام معظم رهبری داشته باشند، بدیهی است که در زندگی و مسیر خدمت چنین خطی مشی را انتخاب می‌کنند.

این مسوول خاطرنشان کرد: امام راحل، شهيدان، جانبازان و آزادگان چراغ عزت را افروخته، راه شرافت و زندگی متعالی را به روی ملت ايران باز كرده‌اند.

اقتدار کنونی در سایه هوشمندی نیروهای مسلح به دست آمده است

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با بيان اينكه پيشرفت و زندگی سعادتمند نيازمند امنيت پايدار بوده و ايجاد امنيت، مستلزم اقتدار است، گفت: امروز ملت ايران در مسير پيشرفت و فتح قله‌های فناوری و آبادانی در حركت بوده و بيش از هر زمان ديگری نيازمند اقتدار و امنيت پايدار هستیم.

وی ايجاد اين اقتدار و امنيت را مستلزم حضور هوشمندانه نيروهای مسلح شجاع، توانمند و انقلابی دانست و اضافه کرد: امروز نيروهای مسلح جمهوری اسلامی ايران آرمان‌گرا بوده و در خدمت ارزش‌های الهی و صيانت از ميراث پيامبر گرامی اسلام (ص) هستند.

سرایی با بیان اینکه امروز خودخواهان و مستكبران عالم به دنبال سركوب همه آزادی‌خواهان، عدالت‌طلبان و ملت‌هايی هستند كه می‌خواهند از موجوديت خود دفاع كرده و در مسير سعادت ترسيم‌شده از ناحيه خدای متعال تلاش و حركت كنند، اظهار کرد: مشخص است كه دشمنان بشريت از عزت، اقتدار و آمادگی نيروهای مسلح ما نگران و ناراحت هستند.

نیروهای مسلح ما راه تعالی و مسير كسب اقتدار را طی می‌کنند

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار کرد: خدا را شاكر هستيم كه علی‌رغم تمامی فشارها و محدوديت‌ها امروز نیروهای مسلح ما راه تعالی و مسير كسب اقتدار و امنيت عزت‌آفرين را با هوشمندی و شجاعت طی می‌كند.

وی با اشاره به اينكه امروز نيروهای مسلح جمهوری اسلامی ايران سرشار از انسان‌های مؤمن، فكور، ايثارگر، هوشمند و آگاه به زمان و آماده برای دفاع از موجوديت و استقلال ملت ايران است، خاطرنشان كرد: نيروهای دلسوز کشور با انگيزه‌های الهی ضمن حفظ آمادگی كامل و آشنايی به پيشرفته‌ترين شيوه‌های دفاع از كشور، با تكيه بر توان داخلی نيازهای خود را تأمين كرده‌اند.

سرایی اظهار کرد: امروز پيشرفته‌ترين تجهيزات به دست فناوران و مهندسان جمهوری اسلامی ايران ساخته شده و در اختيار نيروهای مسلح قرار می‌گيرد، به طوری که با اطمینان می‌توان ادعا کرد، یکی از مقتدرترین صنایع دفاعی منطقه را داریم.

انتهای پیام

ارسال نظرات