خبرهای داغ:
رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی:
محمدی در مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین گفت: پیشرفت در حوزه های مختلف، نشان از توجه به این حوزه ها بوده اما متاسفانه در بحثهای اقتصادی، توجه نشده و همین امر موجب ایجاد فاصله تا سند چشم انداز توسعه انقلاب شده است.
کد خبر: ۹۱۴۹۱۱۹
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسج در قزوین، داوود محمدی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین بیان کرد: در گام دوم انقلاب، نظام، گامهای بسیار بلندی برداشته و این امر مستند به آمار موجود می باشد.

وی گفت: با مقایسه پیشرفتهای قبل و بعد از انقلاب، در بسیاری از حوزه ها پیشرفتهای موجود، دارای اختلافاتی عمیق است که این امر از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: پیشرفت در حوزه های مختلف، نشان از توجه به این حوزه ها بوده اما متاسفانه در بحثهای اقتصادی، توجه نشده و همین امر موجب ایجاد فاصله تا سند چشم انداز توسعه انقلاب شده است.

وی خاطرنشان کرد: باید روحه انقلابی و جهادی اتفاق بیفتد چرا که موقعیت جمهوری اسلامی در منطقه، در وضعیت خاصی قرار دارد و موفقیت های منطقه برگرفته از جمهوری اسلامی است.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها