رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرودبرجذاب و کارآمد بودن برنامه‌های اوقات فراغت نوجوانان و جوانان تاکید کرد.
کد خبر: ۹۱۴۹۰۹۴
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲
برنامه های اوقات فراغت نوجوانان و جوانان باید جذاب و کارآمد باشندبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رضا مهدیان در دیدار با رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای برادران شاهرود، در خصوص طرح اوقات فراغت در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: با توجه به هجمه‌های فرهنگی دشمن و تفریحات ناسالم باید برنامه‌های اوقات فراغت متنوع و برای نوجوانان و جوانان جذاب و گیرا باشند.
وی تصریح کرد: برای پربار کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، آموزشی، برگزاری مسابقات، اردو‌های آموزشی و ... را در تابستان جاری پیش بینی شده که این ظرفیت از مهم‌ترین برنامه‌های اوقات فراغت محسوب می‌شود و تا پایان تابستان به کار خود ادامه خواهیم داد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود به برگزاری هر چه بهتر طرح اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در دستگاه‌های مربوطه اشاره کرد و افزود: تجربه نشان داده که آموزش نتیجه بخش است و با تربیت نسل جدید و خلاق میتوان استعداد‌های ناشناخته و خلاق را شناسایی کرد و از ظرفیت و توانایی‌های آن‌ها بهره‌مند شد.
رئیس مرکز فنی وحرفه‌ای برادران شهرستان شاهرود نیز در این دیدار با توجه به اهمیت موضوع مهارت آموزی وغنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان، گفت: در طی تفاهم نامه با آموزش و پرورش طرح (هر دانش آموز یک مهارت) در مرکز فنی وحرفه‌ای برادران شاهرود در طی طرح اوقات فراغت برگزار می‌شود.
جلالی با تاکید بر اینکه باید موازی کاری‌های موجود در بین دستگاه‌ها رفع شود ادامه داد: سایر دستگاه‌های مربوطه در زمینه طرح اوقات فراغت با یکدیگر همکاری لازم را داشته باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها