خبرهای داغ:
در رشته خوشنویسی؛

بسیجی سپاه ولایت تبریز مقام نخست پرسش مهر شد

فرمانده حوزه شهید مطهری(ره) سپاه ولایت تبریز با اعلام این خبر گفت: دانش آموز بسیجی سپاه ولایت تبریز رتبه نخست رشته رشته خوشنویسی نوزدهمین جشنواره فراخوان ملی پرسش مهر را کسب کرد.
کد خبر: ۹۱۴۹۰۷۴
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مختار فولادیان افزود: دانش آموز بسیجی سحرناز صمدزاده  از هنرستان محمد ترقی توانست در مسابقات پرسش مهر رئیس جمهور در رشته خوشنویسی شکسته نستعلیق حائز رتبه اول کشوری شود.

وی با تشریح این مسابقات ادامه داد: این مسابقه در بخش فرهنگی با زیرمجموعه رشته‌های ادبی(سخنوری و شعر و داستان‌نویسی)، رسانه و فضای مجازی(وب‌نوشت)، بخش هنری با زیر مجموعه رشته‌های تجسمی، گرافیک(عکاسی و  تصویرسازی و پوستر)، طراحی، نقاشی، خوشنویسی(نستعلیق، شکسته‌نستعلیق و نسخ و ثلث)، نقاشی‌خط، فیلم کوتاه(داستانی، مستند و پویانمایی)، نمایشنامه‌نویسی(ویژه فرهنگیان) و سرود همگانی(تلفیقی و محلی) برگزار شد.

فولادیان بیان داشت: نوزدهمین جشنواره پرسش مهر با طرح سؤال «در سال گذشته چه مهارت‌هایی در مدرسه آموختید و امسال چه انتظاراتی در این زمینه‌دارید؟» در مهرماه 97 و هم‌زمان با بازگشایی مدارس باهدف تلاش دانش آموزان و فرهنگیان و مشارکت آن‌ها در راه گشایی برای برخی از مشکلات موجود در جامعه از طرف رئیس‌جمهور مطرح شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها