حجت الاسلام فتاحیان در دیدار با پیشکسوتان ناحیه مقاومت شهرستان شهرکرد گفت: بیانیه گام دوم مروری بر تجربه‌ ۴۰ ساله‌ انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۴۹۰۵۷
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئولان ناحیه مقاومت شهرکرد با خانواده پیشکسوتان سپاه این شهرستان دیدار کردند.

حجت الاسلام محمدعلی فتاحیان در دیدار با پیشکسوتان سپاه شهرستان شهرکرد، گفت: نباید از ظرفیت عظیم بازنشستگان در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب غفلت شود.

وی اظهار کرد: ظرفیت و تجربیات پیشکسوتان، بازنشستگان و کسانی که دوران انقلاب و جنگ را تجربه کرده‌اند، نباید مورد غفلت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه از ظرفیت عظیم این قشر برای اجرای بندهای مختلف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باید به صورت جدی استفاده شود، ادامه داد: بیانیه «گام دوم انقلاب» به معنای واقعی کلمه یک مرور بر تجربه‌ ۴۰ ساله‌ انقلاب اسلامی بود.

این مقام مسئول با بیان اینکه انقلاب با نسل جدید و با فکر جدید وارد دومین مرحله تمدن‌سازی و خودسازی شده است، اضافه کرد: ضمن استفاده از قابلیت‌های نسل جدید باید در این مسیر پرمخاطره از تجربیات نسل گذشته هم استفاده شود.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرکرد با بیان اینکه نسل انقلاب و یادگاران هشت سال دفاع مقدس باید ارزش‌ها و اهداف حضرت امام و منویات رهبری را برای نسل جدید تبیین کنند، اضافه کرد: در این صورت می‌توان به مدینه فاضله موردنظر نزدیک‌تر شد.

گفتنی است در این برنامه از برادر بازنشسته بهمن رفیعی که افتخار برادر شهیدی را نیز دارد سرکشی به عمل آمد.

 

ارسال نظرات