جانشین فرمانده سپاه استان زنجان خبر داد؛
جانشین فرمانده سپاه استان زنجان گفت: وقوع سیل در برخی از مناطق کشور سبب تخریب ۱۷۰ هزار واحد مسکونی گردید و سازمان بسیج سازندگی ساخت و بازسازی ۲۰هزار واحد مسکونی را بر عهده گرفته است.
کد خبر: ۹۱۴۹۰۴۹
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ ابوالفضل طهماسبی در اولین جلسه شورای اندیشه ورز با حضور اصناف و بازاریان استان گفت : اصناف و بازاریان یکی از بازوان توانمند و قدرتمند نظام جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف هستند.

وی نامگذاری سال ۱۳۹۸ با عنوان رونق تولید را چراغ راهی دانست و افزود : اگر رونق تولید تحقق یابد بخشی از مشکلات موجود درجامعه بهبود یافته و گام موثری در جهت تولید و رونق کسب و کار ایرانی برداشته می شود.

طهماسبی از برگزاری میز خدمت در استان خبر داد و گفت: در راستای رونق تولید ، ایجاد ارتباط میان مردم با مسئولین و برطرف نمودن برخی از مشکلات اصناف برگزاری میز خدمت را در دستور کار داریم.

 

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان افزود: میز خدمت در واقع حلقه واصل میان اصناف و دستگاه های اجرایی است به این شکل که با برگزاری میز های خدمت ، مردم و بازاریان مشکلات و مسائل خود را در حوزه مختلف با مسئولین و مدیران دستگاه های اجرایی در میان گذاشته و اقدامات لازم در راستای برطرف نمودن این مشکلات صورت میگیرد.

طهماسبی در ادامه جلسه با اشاره به جمع آوری و ارسال کمک های مردمی به مناطق سیل زده گفت: در راستای جمع آوری کمک های مردمی برای مناطق سیل زده،اصناف وبازاریان همانند گذشته اولین گروهی بودند که پیش قدم شدند و با کمک های نقدی و غیر نقدی بخشی از خسارات موجود در مناطق سیل زده را برطرف نمودند.

وی ادامه داد : وقوع سیل در برخی از مناطق کشور سبب تخریب ۱۷۰ هزار واحد مسکونی گردید و سازمان بسیج ساخت و بازسازی ۲۰هزار واحد مسکونی را بر عهده گرفته است ؛ در استان زنجان به جز واحد های مرمتی ، یک هزارو ۵۰۰ واحد مسکونی بر اثر وقوع سیل به طور کامل تخریب شده است .

جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خاطر نشان کرد: استان زنجان در جهت بازسازی و کمک رسانی به مناطق سیل زده معین خود استان زنجان می باشد به این ترتیب که کمک های جمع آوری شده در جهت بازسازی و مرمت مناطق سیل زده صرف مناطق سیل زده و ساخت واحد های مسکونی تخریبی در استان زنجان می شود.

وی افزود: در همین راستا اقدامات لازم در خصوص جمع آوری کمک های مردمی و اعلام شماره حساب های بانکی برای ساخت و مرمت مناطق سیل زده استان صورت بگیرد تا ساخت واحد های مسکونی استان قبل از شروع فصل سرما آغاز شود.

ارسال نظرات