خبرهای داغ:
معاون عمرانی استانداری قزوین تاکید کرد:
فرخزاد گفت: اداره کل اوقاف، ساماندهی مساجد و دیگر دستگاههای مربوطه نسبت به عملیات مناسب سازی مساجد، حسینیه ها و دیگر اماکن مذهبی اقدام نمایند.
کد خبر: ۹۱۴۸۹۸۱
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، علی فرخ زاد در جلسه ستاد ساماندهی مناسب سازی فضاهای شهری و امکن عمومی جهت استفاده معلولین و سالمندان تاکید کرد: جلسات مناسب سازی به صورت متناظر در فرمانداری ها تشکیل شود و در هر جلسه یک نماینده از فرمانداری حضور یافته و گزارش کاملی از اقدامات مناسب سازی صورت گرفته در شهرستان ارائه دهد.

وی تصریح کرد: ارزیابی مالی عملیات اجرایی مناسب سازی جهت رفع نواقص دستگاهها در اسرع وقت به سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دفتر فنی استانداری ارائه شود.

فرخ زاد تعریف ضوابط تشویقی را یکی از راههای رعایت الزامات مناسب سازی اعلام کرد و گفت: اعمال ضرایب و ضوابط تشویقی از جمله عوارضات نوسازی و پسماند می تواند عوامل ترغیب  در رعایت الزامات مناسب سازی را فراهم نماید و شهرداری این موارد رادر بودجه سال پیش بینی و به شوراها اعلام نمایند.

وی ضمن تاکید بر لزوم رعایت ظوابط مناسب سازی در اماکن مذهبی خاطرنشان کرد: اداره کل اوقاف، ساماندهی مساجد و دیگر دستگاههای مربوطه نسبت به عملیات مناسب سازی مساجد، حسینیه ها و دیگر اماکن مذهبی اقدام نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها