خبرهای داغ:
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین
سرهنگ خدایی گفت: 777 کیلو انواع مواد مخدر در همین مدت کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 24 درصد افزایش داشته است
کد خبر: ۹۱۴۸۹۷۰
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ بیژن خدایی عصر امروز در سومین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین که با حضور مدیران ارشد استانی در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد با شاره به آمار این حوزه در سه ماهه اول سالجاری بیان کرد: 161 قاچاقچی، 714 نفر نگهدارنده مواد مخدر و 679 معتاد در سه ماهه اول سال دستگیر شدند که در خصوص معتادان نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش دستگیری مواجه بودیم.

وی با بیان اینکه بیشترین کشفیات مواد مخدر به تریاک اختصاص دارد، افزود: 777 کیلو انواع مواد مخدر در همین مدت کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 24 درصد افزایش داشته است.

سرهنگ خدایی عنوان کرد: آمار کل دستگیرشدگان هزار و 880 نفر می باشد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 32 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در سه ماهه ابتدایی سالجاری 276 مورد طرح امنیت اجتماعی برگزار شده که 92 مرحله پاکسازی مناطق آلوده بوده است.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین اضافه کرد: در برخی مناطق استان، شاهد کشت گیاهان مخدر هستیم که در این خصوص 250 بوته خشخاش و 507 بوته شاهدانه در شهرستان آبیک کشف شده است.

سرهنگ خدایی با اشاره به کشفیات پلیس در محورهای مواصلاتی استان ادامه داد: 98 کیلوگرم انواع مواد مخدر در محورهای ارتباطی استان کشف شده است که خوشبختانه میزان کشفیات در عوارضی‌ها کاهش داشته است.

وی با اشاره به نوع مواد کشفی پلیس گفت: این کشفیات شامل 21 درصد تریاک، 32 درصد هرویین و‌ 27 درصد شیشه و مابقی در خصوص سایر مواد مخدر بوده و 9 درصد دستگیرشدگان مواد مخدر بین 15 تا 24 سال ه می باشند.

 

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها