جلسه هم اندیشی گام دوم انقلاب و جوانان با حضور جمعی از اثرگذاران حوزه های اجتماعی و فرهنگی و با سخنرانی حجت الاسلام تسخیری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در رشت برگزار شد .
کد خبر: ۹۱۴۸۹۶۵
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت،  جلسه هم اندیشی گام دوم انقلاب و جوانان با حضور جمعی از اثرگذاران حوزه های اجتماعی و فرهنگی و با سخنرانی حجت الاسلام تسخیری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در رشت برگزار شد .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در این جلسه با تاکید بر لزوم عملیاتی شدن بیانیه گام دوم انقلاب، به توطئه دشمنان برای نا امید کردن مردم و ترسیم یک فضای سیاه و تاریک از آینده انقلاب اسلامی اشاره کرد  و اظهار داشت: صدور این بیانیه توسط مقام معظم رهبری سبب تبیین افق های روشن انقلاب برای نسل جوان و همچنین شکست خوردن توطئه دشمنان شد.

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری برگزاری جلسات تبیین بیانیه گام دوم انقلاب را امری ضروری دانسته و تصریح کرد: جوانان باید به دنبال راهکارهایی مناسب جهت عملیاتی شدن بیانیه گام دوم انقلاب باشند.

وی اندیشه مقاومت را عامل خنثی کننده نقشه های دشمنان علیه جمهوری اسلامی و ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: گسترش این اندیشه در منطقه منجر به پیروزی ها ی جبهه مقاومت و شکست برنامه های دشمنان شده است.


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره  به ضرورت انسجام جوانان و کنارهم قرار گرفتن سلایق مختلف با حفظ اصول اصلی انقلاب عنوان داشت: عملکرد هوشمندانه جوانان در مسیر حفظ و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی اصلی ترین گام برای عملیاتی شدن بیانیه گام دوم انقلاب است.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات