نماینده ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی به اینکه امروز افول قدرت آمریکا را شاهدیم، افزود:  هژمونی قدرت آمریکا از هر زمانی شکسته تر شده است و نشانه های نابودی آن را می بینیم که دیگر ابرقدرت نیست.
کد خبر: ۹۱۴۸۹۴۲
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۲۷

حجت‌الاسلام محمدولی رضوی راد نماینده ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به محور بیانات امام خامنه ای بر مسئله مقاومت گفت: در طول چهل سال گذشته ملت ایران در برابر دشمنان ید واحده بودند و در مقابل توطئه های دشمنان از خود مقاومت نشان دادند و ثمره این مقاومت را امروز مشاهده می کنیم.

وی افزود:همین که امروز کشور علیرغم نامنی‌های موجود در منطقه در اوج امنیت و اقتدار حرکت می کند، نتیجه ایستادگی ملت است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه ما در دفاع مقدس در مقاومت تجربه خوبی داشتیم، گفت: وقتی که کشور با حمایت های قدرت های زورگو مورد حمله صدام  واقع شد، ملت و به خصوص جوانان ید واحده شدند و در برابر دشمنان مقاومت کردند و ثمره آن را امروز می بینیم که کسی جرأت نگاه چپ به مرزهای جمهوری اسلامی را ندارد.

وی در این خصوص ادامه داد: در چند سال گذشته به پشتوانه همین مقاومتی که مردم ایران از خود نشان دادند، دیدیم که در آب های خلیج فارس نیروهای سپاه پاسداران تعدادی از نیروهای آمریکائی را با ذلت به اسارت درآوردند.

حجت الاسلام رضوی راد با تأکید بر اینکه اینها نشان از ادامه راه حضرت امام(ره) داشته و همان چیزی است که ایشان فرمودند «ملت ما ایستاده اند و در برابر دشمنان متحد هستند و خم به ابرو نمی آورند»، افزود: این رفتارهای مقتدرانه تفسیر سخنان حضرت امام راحل است که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و تاکنون هم نتوانسته است.

وی با اشاره به تحریم های ظالمانه دشمن و تأثیر آن بیان داشت: این تحریم ها نتوانسته ملت و کشور را از پای دربیاورد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه این امنیت و آسایس ثمره مقاومت ملت ایران است که چهل سال است شروع شده و ادامه دار خواهد بود، افزود: در همه حوادثی که پیش آمده ملت ایران در برابر جبهه استکبار به سرکردگی آمریکا ایستاده است.

وی با تأکید بر اینکه مقاومت درس دینی ما است که ریشه در احکام اسلامی دارد، گفت: ملت ایران درس مقاومت و ایستادگی را از قرآن آموخته است و قرآن ما را به مقاومت در برابر جبهه کفر دعوت می کند.

حجت الاسلام رضوی راد با بیان اینکه امام حسین(ع) معلم درس ایستادگی و مقاومت برای ملت ایران است، ایشان شهید شدند ولی تن به ذلت ندادند، افزود: ملت ایران درس مقاومت را از حضرت زینب(س) آموخته است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی عزت و استقلال ملت ایران را ثمره مقاومت دانست و گفت: عظمت و بزرگی جمهوری اسلامی در دنیا ثمره ایستادگی در برابر زیاده خواهان است و در دنیا از ایران به عظمت و بزرگی یاد می کنند.

 وی با بیان اینکه در کشور تنوع قومیتی و زبانی داریم ولی یک ملت هستیم، عنوان کرد: شیعه، سنی، کرد، ترک، بلوچ، فارس، لر و همه یک ملت منسجم و متحد، برادر و همراه باهم در غم و شادی هستیم که در برابر دشمنان قاطعانه ایستاده‌ایم و دولت، سپاه، بسیج، روحانیت، ارتش و تمام سازمان ها، کارگر، کشاورز، مهندس و همه در مقابل آمریکا ید واحده هستیم و این موضوع باعث شده جرأت هرگونه اقدام علیه کشور را نداشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره رفتار مقام معظم رهبری با نخست وزیر ژاپن گفت: برخورد اخیری که مقام معظم رهبری با نخست وزیر ژاپن داشت از روی عزت و اقتدار بود و ایشان برخورد عزتمندانه و مقتدرانه را از خود نشان دادند؛ هر ایرانی در هرجای دنیا این برخورد را می بیند به وجد می آید و آن عزت ایرانی و اسلامی به رخ دنیا کشیده می شود.

حجت الاسلام رضوی راد ادامه داد: موضع رهبرمعظم انقلاب کاملا مدبرانه،حکیمانه و هوشمندانه بود در عین حالیکه احترام کشور ژاپن در این برخورد کاملا حفظ شد ولی در مقابل جبهه کفر و آن پیام دشمن باید این اتفاق می افتاد.

 وی با اشاره به پیامدهای داخلی این رفتار گفت: پیامد این رفتار در داخل امیدواری مردم ایران بود و عظمت اسلام، کشور و رهبری را دیدند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه ملت ایران می دانند که ترامپ یک دیوانه قلدر است که می خواهد با تحریم، دشمنی را به رخ ملت بکشد، افزود: می دانند که او بارها ملت ایران را تروریست خوانده و قطعا چنین شخصی لایق پیام دادن به این ملت بزرگ نیست.

وی عنوان کرد: انسجام داخلی حول محور رهبری از دیگر پیامدهای داخلی این رفتار است و دقیقا همان چیزی که حضرت امام راحل فرمودند که پشتیبان ولی فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد، با این موضوع تحقق پیدا کرد و مردم پشت سر رهبری ایستادند.

حجت الاسلام رضوی راد با تأکید بر اینکه عزت و عظمت انقلاب اسلامی در جهان به اثبات رسید،گفت: جمهوری اسلامی اراده کرده مستقل باشد و روی پای خود بایستد و این رفتار این موضوع را به صراحت نشان داد که دولت های دنیا بدانند ایران اسلامی مقتدرانه راه خود را ادامه می دهد و هیچ دولت و حکومتی جرأت چنین رفتاری را در مقابل آمریکا ندارد.

وی با اشاره به اینکه استیصال دشمن دیگر پیامد خارجی این رفتار حکیمانه بود، افزود: امروز آمریکائی ها از روی رأفت ما را به مذاکره دعوت نمی کنند بلکه در طول این چهل سال هر توطئه ای توانستند انجام دادند و پیام دادن آنها از روی ذلت و ضعف آنهاست.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی در این خصوص تصریح کرد: آمریکائی ها در این چهل سال از دموکرات تا جمهوری خواه، هرچه توانستند علیه ملت به کار بردند ولی امروز دیگر نمی توانند و حرکت انقلاب اسلامی آنها را به استیصال انداخته است.

وی با اشاره به اینکه امروز افول قدرت آمریکا را شاهدیم، افزود:  هژمونی قدرت آمریکا از هر زمانی شکسته تر شده است و نشانه های نابودی آن را می بینیم که دیگر ابرقدرت نیست.

حجت الاسلام رضوی راد ثمره مقاومت ملت ایران را حزب الله لبنان، ذلت داعش در سوریه و عراق، تشکیل نیروهای مردمی در سوریه و عراق، تقویت روحیه مقاومت در یمن دانست و افزود: امروز هر جنایتی که انجام می شود و هرکجای دنیا خون ریزی و غارت انجام می شود، دست آمریکائیها در کار است.

وی با تأکید بر اینکه ایستادگی در برابر جبهه کفر روح دین و پیام قرآن است که ما را به این امر دعوت کرده است، گفت: ذلت دشمن نتیجه برخورد حکیمانه با نخست وزیر ژاپن است؛ آمریکائی ها و هم پیمانان آنها باید بدانند ملت ایران زیر بار ظلم نمی رود و این پیام را از عاشورا گرفته ایم و هیهات منا الذله امام حسین(ع) ثمره آن در اینجا مشخص می شود.

 وی با بیان اینکه مقاومت اجازه تکرار شدن عاشورایی دیگر را نخواهد داد، گفت: درست است ما پیام را از عاشورا گرفته ایم ولی این بار عاشورا به آن معنا دیگر تکرار نخواهد شد که یاران اسلام به شهادت برسند بلکه این بار یاران کفر به درک واصل می شوند و سران جبهه استکبار به ذلت دچار خواهند شد.

حجت الاسلام رضوی راد با اشاره به اینکه ملت ایران در طول چهل سال نشان داده اند که پشت سر رهبری ایستاده اند و فریب دشمن را نمی خورند و هرچه رهبری فرمان دهد ملت آن را انجام می دهد، افزود:  مشکلات داخلی که در بخش اقتصاد وجود دارد با همین اتحاد پشت سر رهبری، حل خواهد شد.

وی راه برون رفت از مشکلات را تکیه بر توانمندی های داخلی، به کارگیری نیروهای جوان و مومن و انقلابی دانست و گفت: راه رون رفت از مشکلات اعتماد به آمریکائیها و اروپائی ها نیست، بلکه اقتصاد مقاومتی نسخه نجات بخش مشکلات کشور است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی در این خصوص تصریح کرد: باید بدانیم استعدادهای برتر جوانان و ابتکارات آنها باید مورد استفاده قرار گیرد.

 وی با تأکید بر اینکه در بدنه مدیریتی کشور نباید پیران خسته وجود داشته باشند، گفت: افراد مسن باید  مسئولیت های مدیریتی را به جوانان واگذار کنند و نیروی جوان اگر در عرصه های مدیریتی در همه بخش های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی ورود پیدا کنند معجزه رقم خواهد خورد.

حجت الاسلام رضوی راد با بیان اینکه در دهه های گذشته جوانان توانستند کارهای بزرگی را انجام دهند، گفت: گروه های جهادی که در محروم ترین نقاط کشور وارد می شوند باید الگوی همه مسئولین باشند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی در پایان خاطرنشان کرد: همانگونه که ذلت و نابودی صدام را دیدیم قطعا ذلت و نابودی جبهه استکبار و حامیان آنها هم خواهیم دید.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات