خبرهای داغ:
بسیجیان قاینی در اقدامی خدا پسندانه با همکاری بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان قاینات بیست و یکمین خانه محروم را در روستای حاتم آباد قاین می سازند.
کد خبر: ۹۱۴۸۹۰۴
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی،چه اجری باید بالاتر این باشد که کیلومترها از خانه و کاشانه خود برای خدمت به محرومان آستین همت بالا بزنی و راهی میدان جهاد شوی؛ آن هم جهاد با فقر و محرومیت یا بهتر است بگوییم جهاد فی‌سبیل‌الله...

طعم شیرین خدمت رسانی در اردوهای جهادی/ ساخت خانه محروم به همت بسیجیان قاین

مادری تنها در یکی از روستاهای محروم قاینات در خانه ای کوچک که محرومیت در آن موج می زند زندگی می کند و زندگیش را با یارانه ای که به او تعلق می گیرد میگذراند و اینک به همت کمیته امداد توانسته است وامی را دریافت و با کمک وام و مقدار کمک بلاعوضی که به وی تعلق گرفته است خوشحال است که صاحب خانه می شود.

او دعایش برای جوانانی است که چند روزی است برای تکمیل خانه اش کمر همت بسته اند و آمده اند تا در جهادی فی سبیل الله سرپناهی برای این مادر حاتم آبادی بنا کنند.

طعم شیرین خدمت رسانی در اردوهای جهادی/ ساخت خانه محروم به همت بسیجیان قاین

به گفته فخیم زاده مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه قاینات طبق تفاهم نامه ای که فی ما بین بسیج سازندگی و کمیته امداد و بهزیستی شهرستان قاینات بسته شده است تا پایان سال جاری 62 خانه محرومین مرمت بازسازی و یا تکمیل خواهد شد.

طعم شیرین خدمت رسانی در اردوهای جهادی/ ساخت خانه محروم به همت بسیجیان قاین

وی افزود: خانه ای که در روستای حاتم آباد در حال ساخت است بیست ویکمین خانه ای است که تا کنون به همت  بسیجیان قاینات طی اردوهای 7 روزه و یا 10 روزه  مرمت وباز سازی شده است.

فخیم زاده با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی وطرح هجرت در تابستان 98 گفت: علاقه مندان جهت  شرکت در اردوهای جهادی می توانند به پایگاههای مقاومت بسیج ویا بسیج سازندگی ناحیه قاینات مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها