مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه روح الله مطرح کرد:
حجت الاسلام رضوی راد گفت: عملکرد روحانیت در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی اثرگذاری ویژه ای داشته است و بی شک نقش روحانیون، به ویژه جایگاه ولی فقیه در دوران مختلف انقلاب اسلامی مشهود و چشمگیراست.
کد خبر: ۹۱۴۸۸۷۷
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت الاسلام محمدرضوی راد مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی با حضوردرمنزل حجت الاسلام یعقوبی پیشکسوت روحانی سپاه گفت:تجربه هایی ارزشمند ازاین پیشکسوتان جهاد و معنویت افزایی در عرصه های گوناگون این انقلاب به دست آمده و باید این تجربیات را به نسل کنونی منتقل نمود.

وی افزود:وجود روحانیون مجاهد به ویژه حضرت امام (ره) در تشکیل این نظام الهی برهمگان ثابت کرد که روحانیت  این سفیران عشق و بصیرت افزایی  زمینه تشکیل یک نظام دینی و نظام مبتنی بر ولایت فقیه را دردوران ظلم وطاغوت را فراهم آوردند.

حجت الاسلام رضوی راد با بیان اینکه روحانیون شاغل در سپاه باید پیشرو وپیشگام  باشند، گفت: روحانیون پاسدار  باید بابصیرت و باعلم وتقوای خود  گره ها و  چاش هایی که رخ می دهد را زودتر از دیگران رصد و برطرف کنند .

وی اظهارکرد:روحانی پاسدار در همه عرصه ها برای همگان یک الگوست از جنبه های انضباطی در عمل و رفتار ،عشق وعلاقه به کار ، و درپیشبرد امورسازمانی شاخص وسرآمد است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه روح الله تعامل و ارتباط ویژه بامردم را از ویژگی های دیگر برشمرد وافزود:تکریم و ارتباط موئثر بامردم یک نکته مهم است و این مردم داری و بامردم بودن یک ارزش  ویک افتخاربوده که ماباید این رامحور اموراتمان قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد:ان‌شاءالله همواره با مددگرفتن از الطاف الهی توفقیق خدمت گذاری و سرکشی از این عزیزان را داشته باشیم که  بی شک خدمت به  این بزرگواران   همواره موجب برکت بوده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات