مدرس جنگ نرم بسیج اساتید استان اصفهان گفت: کفار پیمان‌شکنی کردند و پیامبر هم اعلام کردند که هیچ پیمانی با شما ندارم و مکّه را گرفتند؛ برخورد رهبر انقلاب با فرستاده آمریکا شیوه نرم شده برخورد پیامبر است.
کد خبر: ۹۱۴۸۸۷۴
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، حسین مطیع اظهار کرد: نوع برخورد و موضع‌گیری‌های رهبر انقلاب در مقابل خواسته‌های آمریکا برخورد با سبک انبیا و ائمه (ع) بود و در قرآن آمده که با پیروان کُفر بجنگید که این‌ها ایمان ندارند و بر قول‌های خود استوار نیستند.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: مشکل ما با بزرگان کافر به دلیل کافر بودنشان نیست، بلکه به دلیل پایبند نبود به پیمانشان است و در روایت داریم زمانی که مشرکان مکه پیمان صلح حدیبیه را نقض کردند، پیامبر مکه را گرفتند.

وی افزود: این‌ها پیمان‌شکنی کردند و پیامبر هم اعلام کردند که هیچ پیمانی با شما ندارم و مکه را گرفتند؛ برخورد رهبر انقلاب با فرستاده آمریکا شیوه نرم شده برخورد پیامبر است.

مطیع بیان کرد: این نوع برخورد در واقع کار شایسته‎ای بود که یک رهبر جامعه اسلامی می‌توانست انجام دهد؛ روشن‌فکرها معمولاً در این موقعیت‌ها به کشور خیانت می‌کنند، این افراد طبق شواهد تاریخ در این بزنگاه‌های حساس به نفع طاغوت خیانت کردند.

این کارشناس سیاسی با بیان این‎که باید این خیانت‌ها را پیش‌بینی و برای مردم اطلاع‌رسانی کنیم، تصریح کرد: مردم فرمایشات رهبر انقلاب را فهمیدند، امّا خیانت‎کاران می‌خواهند فضای ایجاد شده را منحرف کنند؛ فرمایشات رهبر انقلاب واضح و روشن بود.

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید استان اصفهان

ارسال نظرات