خبرهای داغ:
زاهدی گفت: جامعه امروز نمی تواند بگوید که نیازی به رسانه ندارد و از طرفی احزاب و سازمانهای مردم نهاد و رسانه ها، جمعا نماینده افکار عمومی هستند. پس آنچه به ما منعکس می کنند باید بپذیریم که این امر ممکن است بین مردم انتقاداتی به وجود آورد.
کد خبر: ۹۱۴۸۸۵۷
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، مراسم تکریم و معارفه مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قزوین با حضور عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، منوچهر حبیبی معاون امور سیاسی استاندار، نصرت اله علیرضایی فرماندار جدید آوج و جمعی از اصحاب رسانه و تشکل ها در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد.

عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در این مراسم بیان کرد: همه سازمانها اعم از دولتی یا خصوصی، هیچ یک پدیده انتزاعی و جداگانه نیستند. بلکه همه با هم و در کنار یکدیگر در جامعه خدمات رسانی می کنند.

وی گفت: وجود یک تشکیلات سازمانی مانند روابط عمومی، در همه سازمانهای دولتی و غیردولتی برای برقراری ارتباط بین سازمان و مشتری امری اجتناب ناپذیر است.

استاندار قزوین اظهار کرد: در دنیای جدید وجود رسانه ها اعم از رسانه های سنتی یا مجازی، این ارتباط بین سازمانها و مردم را تسریع و تسهیل کرده است.

زاهدی عنوان کرد: امروز یک فضایی را در ختیار داریم که به سرعت آنچه را که می خواهیم به کل دنیا منعکس می کند و این یک ظرفیت است که از جایگاه رسانه ها برای انعکاس تولیدات خود و جلب رضایت مردم استفاده کنیم.

وی افزود: جامعه امروز نمی تواند بگوید که نیازی به رسانه ندارد و از طرفی احزاب و سازمانهای مردم نهاد و رسانه ها، جمعا نماینده افکار عمومی هستند. پس آنچه به ما منعکس می کنند باید بپذیریم که این امر ممکن است بین مردم انتقاداتی به وجود آورد.

استاندار قزوین اضافه کرد: ما دولتی هستیم و مردم ما را غیر مستقیم انتخاب کرده اند بنابراین رسیدگی به مشکلات مردم جزو وظایف ذاتی ما می باشد.

زاهدی گفت: نیاز است تا رسانه های مکتوب تقویت شوند. شورای روابط عمومی های استان نیز باید ارتباط مناسبی بین سازمانها با مردم و رسانه ها و تشکل ها به وجود آورد و این شورا می تواند جایگاه روابط عمومی ها را ارتقا ببخشد.

در پایان از زحمات نصرت اله علیرضایی تقدیر شد.

 

10101/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها