خبرهای داغ:
حبیبی گفت: مخلص رسانه منتقد منصف هستیم و این لازمه جامعه است و با توجه به ارتباط شما با جامعه، در دایره انصاف، انتقاد شما را می پذیریم.
کد خبر: ۹۱۴۸۸۵۳
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، منوچهر حبیبی معاون سیاسی استاندار قزوین در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قزوین بیان کرد: ارتباط با مجموعه رسانه در همه جایگاهها یک ضرورت است چون عتقاد به مدیران پاسخگو دارم و مدیران در هر جایگاهی باید به مردم پاسخگو باشند.

وی گفت: عرصه رسانه و مطبوعات، تیتر خدمات نظام است و خدمات نظام را ترسیم و تصویر می کند و جایگاه رسانه در استحکام پایه های نظام بسیار مهم است.

معاون سیاسی استاندار اظهار کرد: اعتماد سازی که رسانه انجام می دهد دارای اهمیت بسیار بالایی است. رسانه ها می توانند فضای جامعه را امیدوار کنند و توقع ما از رسانه ها همین است.

حبیبی عنوان کرد: ما مخلص رسانه منتقد منصف هستیم و این لازمه جامعه است و با توجه به ارتباط شما با جامعه، در دایره انصاف، انتقاد شما را می پذیریم.

وی افزود: با توجه به انتخابات پیش رو، باید شور انتخاباتی ایجاد شود که این امر کار مشترک رسانه، مردم و نظام است.

معاون سیاسی استاندار گفت: سیاست کاری دولت باید همیشه تقویت شود و اصول ما شامل امام، نظام و ارمانهای انقلاب است که اساس کار ما هستند و روشهای دولتها برای انتقال این اصول متفات است یعنی با سیاست دولتها روش ها تغییر می کند.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها