خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: در خراسان‌جنوبی تاکنون اطلاعات بیش از 350 مسجد در سامانه "عمران اجتماعی" برای کمک به ساخت واحدهای مسکونی در مناطق سیل زده کشور ثبت شده است.
کد خبر: ۹۱۴۸۷۹۵
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح "جهاد همبستگی ملی" برای کمک به ساخت واحدهای مسکونی در مناطق سیل زده کشور، اظهار کرد: در خصوص اجرای این طرح طبق برنامه‌ریزی که انجام شده تصمیم گرفته شده که  هر مسجدی ساخت خانه‌ای که می‌خواهد انجام دهد را در سامانه " عمران اجتماعی" ثبت کند.

وی افزود: در خراسان‌جنوبی نیز تاکنون اطلاعات بیش از 350 مسجد در سامانه ثبت شده است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی بیان کرد: در استان‌های سیل زده در حال ثبت اطلاعات هستند که تاکنون در استانهای سیل زده اطلاعات 3 هزار و 100 مورد منازل مسکونی آسیب دیده از سیل ثبت شده است.

هنری با بیان اینکه از این تعداد ثبت شده 1600 واحد احداثی و 1500 واحد تعمیری است، اظهار کرد: برای واحدهایی که تکمیلی و مرمتی است 7 میلیون تومان و واحدهای احداثی 25 میلیون تومان کمک در نظر گرفته شده است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی با اشاره به سامانه جمع آوری کمک‌ها برای طرح جهاد همبستگی ملی، گفت: کد دستوری #11*880* برای کمک به این طرح در نظر گرفته شده که از کلیه هم استانی‌های درخواست داریم با استفاده از این کد دستوری در این امر نیک و خداپسندانه شریک شوند.

هنری اظهار کرد: بزودی امکان انتخاب واحدها در سامانه توسط مساجد فراهم خواهد شد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها