تعداد ۲۰۰ بسته غذایی کامل در قالب سید غذایی در راستای محرومیت زدایی و خدمت رسانی به عشایر چهارمحال و بختیاری تهیه و توزیع شد.
کد خبر: ۹۱۴۸۷۴۷
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرنگار بسیج عشایری از استان چهارمحال و بختیاری؛ تعداد ۲۰۰ بسته غذایی کامل به ارزش بیش از چهارمیلیون ریال در قالب سید غذایی در راستای محرومیت زدایی و خدمت رسانی به عشایر چهارمحال و بختیاری تهیه و توزیع شد.

فرمانده ناحیه عشایری استان چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای یادواره استانی و کنگره ملی ۱۰ هزار شهید عشایر کشور و نظر به اینکه یکی از رویکردهای کنگره محرومیت زدایی و و خدمت رسانی در مناطق محروم می باشد این بسته ها با مساعدت سردار فرماندهی محترم سپاه قمربنی هاشم(ع) و سازمان بسیج سازندگی استان این بسته ها آماده شد.

اولین مرحله توزیع این سبد کالا در بین معسرین حوزه مقاومت صمصامی شهرستان کوهرنگ با حضور فرمانده ناحیه مقاومت عشایری، مسئول خیریه امدادگران عاشورا و معتمدین محلی و شهرستان توزیع شد.

در این برنامه معنوی فرمانده ناحیه عشایری و مدیر موسسه خیریه امدادگران عاشورا ضمن تفقد و دلجویی از بیماران معسر و صعب العلاج از روند درمان این عزیزان مطلع و مشکلات این عزیزان را جهت انعکاس به مسئولین استانی رصد کردند.

ارسال نظرات