خبرهای داغ:
در حاشیه سومین دوره کارگاه آموزش برنامه‌ریزی فرهنگی حوزه خانواده ویژه مسئولان مجتمع‌های فرهنگی کوی‌های سازمانی ارتش جمهوری اسلامی در استان‌های فارس، یزد، کرمان و اصفهان که در شیراز برگزار شد، نمایشگاه «فرهنگ بصیرت» نیز برپا شد.
کد خبر: ۹۱۴۸۷۰۶
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سومین دوره کارگاه آموزش برنامه‌ریزی فرهنگی حوزه خانواده ویژه مسئولان مجتمع‌های فرهنگی کوی‌های سازمانی ارتش جمهوری اسلامی در استان‌های فارس، یزد، کرمان و اصفهان با حضور مسئولان و همکاران فرهنگی سپاه، نیروی انتظامی، وزارت دفاع و بسیج مردمی در فارس طی روزهای ۲۶ و ۲۷ خردادماه جاری به میزبانی مركز آموزش علوم و فنون مكانیزه آجا در شیراز برگزار شد.

در حاشیه این كارگاه آموزشی در محوطه مركز آموزش علوم فنون مكانیزه آجا نمایشگاه «فرهنگ بصیرت» برپا شد كه دارای ۶ غرفه متفاوت بود.

هاشم بذرافشان، مسئول شعبه سیاسی نیروی زمینی ارتش منطقه فارس و مسئول برپایی این نمایشگاه درباره این نمایشگاه و در جمع خبرنگاران گفت: غرفه اول این نمایشگاه درباره سومین حرم اهل بیت(ع) است كه چرا به شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) می‌گویند و در آن به معرفی حضرت شاهچراغ(ع) پرداخت و به شبهاتی كه در فضای مجازی در این باره مطرح می‌شود، پاسخ می‌دهیم.

وی افزود: غرفه دوم معرفی ۱۰ شهید شاخص ارتش كه در روند جنگ نقش بسیار مهمی داشته‌اند است، نظیر شهید عباس دوران، عبدالحمید انشایی، عزیز یار محمودی، یوسف اقبالی، محمد حسین روزیطلب، مجتبی ذوالفقار نسب، اردشیر گرجی كهواره، ابراهیم ذوالفقاری، عباس سرپرست و علی كسایی.

بذرافشان ادامه داد: غرفه سوم به تبیین بیانیه گام دوم انقلاب كه از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده است، می‌پردازد چرا كه متأسفانه به این بیانیه آن طور كه باید و شاید پرداخته نشده است.

مسئول شعبه سیاسی نیروی زمینی ارتش منطقه فارس اظهار كرد: غرفه چهارم درباره فضای مجازی، تهدیدها و فرصت‌های آن است كه باید مسئولان ما یاد بگیرند چگونه از این فضا به عنوان یك فرصت بهینه استفاده كنند.

وی گفت: غرفه پنجم تصاویری از خدمت‌رسانی ارتش به سیل‌زدگان بوده و غرفه ششم هم مربوط به سبك زندگی است كه در این غرفه از مصداق‌هایی كه در زندگی مردم وجود دارد، استفاده كردیم و غرفه آخر هم مربوط به بحث دشمن‌شناسی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار