استاندار اردبیل میزبانی از هفته چهارم لیگ ملت های والیبال را فرصت طلایی برای معرفی ظرفیت‌های این استان در دنیا عنوان کرد.
کد خبر: ۹۱۴۸۶۸۸
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، اکبر بهنام جو عصر روز گذشته در جلسه ستاد برگزاری مسابقات لیگ ملت های والیبال در اردبیل افزود: میزبانی این رقابت ها بویژه در بحث گردشگری فرصت بسیار مناسبی است تا قابلیت ها و ظرفیت های استان معرفی و تبیین شود.

وی با بیان اینکه باید با برنامه ریزی و میزبانی مطلوب نام ایران را در دنیا پرآوازه کنیم، یادآور شد: علاوه بر این باید با برگزاری حرفه ای این رقابت ها شرایطی ایجاد کنیم که تیم والیبال ایران جایگاه خود را حفظ کند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه برای این منظور تاکنون زحمات زیادی در بحث سخت افزاری و نرم افزاری صورت گرفته است، ادامه داد: اردبیل هم اکنون آماده میزبانی از تیم ها و برگزاری هفته چهارم لیگ ملت های والیبال است.

وی انعکاس و بازتاب خبری این رقابت ها مهم ارزیابی کرد و متذکر شد: باید تلاش شود در کنار اخبار مربوط به این رویداد، استعدادها و ظرفیت های حوزه های مختلف استان نیز برای میلیون ها ببینده در سراسر جهان انعکاس یابد.

بهنام جو در خصوص تحقق این مهم وظیفه رسانه ملی و خبرگزاری ها را بسیار خطیر توصیف کرد و برلزوم فراهم شدن شرایط نرم افزاری در این راستا تاکید کرد.

گفتنی هفته چهارم لیگ ملت های والیبال با حضور تیم های ایران، فرانسه، پرتغال و استرالیا از ۳۱ تا دوم تیرماه در سالن شش هزار نفری اردبیل برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات