ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر زورگویی‌های آمریکا الگویی برای کشور‌های منطقه شده است

حجت الاسلام منتشلو مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دیواندره درگفتگویی بااشاره سخنان وتاکیدات مقام معظم رهبری که مقاومت را رمز پیروزی دربرابراستکبار جهانی می داندگفت: ایستادگی ومقاومت ملت ایران در برابر زور گویی‌های آمریکا الگویی برای کشور‌های منطقه شده است.
کد خبر: ۹۱۴۸۶۸۶
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان حجت الاسلام منتشلو مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دیواندره درگفتگویی بااشاره سخنان و تاکیدات مقام معظم رهبری که مقاومت را رمزپیروزی دربرابر استکبار جهانی میداندگفت: ایستادگی ومقاومت ملت ایران دربرابر زورگویی‌های  آمریکا الگویی برای کشور‌های منطقه شده است.

وی در ادامه افزود: ایران تنها یک کشور نیست که در برابر آمریکا ایستاده است؛ ایران با این مبارزه برای کشور‌های منطقه از قبیل: فلسطین، سوریه، یمن، عراق و حتی ترکیه به الگویی برای مقاومت و سازش‌ناپذیری با غرب تبدیل شده است.

منتشلواضافه کرد: دشمن با روش‌های مختلف چه از طریق مذاکره و چه از طریق روش‌های گوناگون میخواد در برابر این انقلاب مردمی  ایستادگی کند، گرچه برخی هنوز دلخوش کرده‌اند و اعتماد می‌کنند، اما لازم است درس عبرت گرفته و راه کار‌های رهبرمعظم انقلاب را پیش روی خود گذاشته و عمل کنند.

مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دیواندره خاطرنشان کرد:تاریخ به خوبی ثابت کرده آن‌هایی که سر تسلیم مقابل آمریکا فرود می‌آورند چه سرنوشتی خواهند داشت، بنابراین ملت ایران با همه توان ایستاده و اجازه نمی‌دهد هیچ مستکبری به کشورشان دست‌درازی کند.
 
انتهای پیام/7727
 
ارسال نظرات