دومین یادواره ۱۳۰ شهید والامقام و دوشهید بزرگوار گمنام شهر ارجمند همزمان با سالگرد شهدای گمنام در حسینیه بزرگ شهر ارجمند با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۴۸۶۷۱
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۵

به گزارش سرویس سپاه تهران خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فیروزکوه؛ پاسدار یاسر کیه بادرودیفرمانده حوزه مقاومت بسیج یک ثارالله و دبیر برگزاری ستاد یادواره شهدای بخش ارجمند گفت: دومین یادواره ۱۳۰ شهید والامقام بخش و دوشهید بزرگوار گمنام شهر ارجمند همزمان با سالگرد شهدای گمنام و افتتاحیه اِلمان مزار این بزرگواران در مرداد ماه امسال در مکان حسینیه بزرگ شهر ارجمند با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال هرچه بیشتر ویژگی اخلاقی شهدا به نسل جوان برگزار می شود.

      وی افزود: طی جلسه ستاد احیاء امربه معروف و نهی از منکر بخش و تاکید اعضاء در برگزاری یادواره شهدا که نباید موضعی و سطحی و یا بر اساس مناسبت باشد بلکه در هر زمان باید از طریق برگزاری یادواره شهدا یاد و خاطر دلاو رمردان هشت سال دفاع مقدس که برای دفاع از این مرزوبوم از جان و مال خود گذشتند تلاش کرد .

     وی افزود : برگزاری متعدد یادواره های شهدا با اثرگذاری بالا از مهم ترین رهنمودهای ولایت است که به آن تاکید بسیار شده است.

 

خبرنگار ناحیه مقاومت بسیج فیروزکوه : بسیجی امیرحسین تبار

 

ارسال نظرات