وی با انتقاد از شهرداری تهران اذعان کرد: مدیریت شهری تهران ۲۸ هزار شغل مزاحم را از تهران به شهرستان ری گسیل داشته است.
کد خبر: ۹۱۴۸۶۵۸
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲

به گزارش سپاه تهران خبرگزاری بسیج، حسن خلیل آبادی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام رونق تولید گفت: امروز اگر می‌خواهیم از تمامیت ارضی، اعتقادات و آرمان‌هایمان دفاع کنیم راهی جز افزایش توانمندی‌های داخلی خودمان نداریم. وی ادامه داد: اگر مدیریت دانش‌بنیان، باانگیزه و خلاق بر شهرری حاکم باشد، می‌تواند ظرفیت‌های بی‌شمار شهرمان را به منصه ظهور برساند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش  با اشاره به تاریخ ۳۰۰ ساله روستای عمادآور اظهار داشت: این روستا یکی از مناطق زیبا و خوش آب و هوا و مرکز تولید گل بوده امابعد از اصلاحات ارضی که ساختار روستایی در کشور به هم ریخت، تبدیل به محل توقفگاه اتوبوسها، نهر فاضلاب و تجمع آلاینده‌های محیط زیست شد.

وی با انتقاد از شهرداری تهران اذعان کرد: مدیریت شهری تهران ۲۸ هزار شغل مزاحم را از تهران به شهرستان ری گسیل داشته است. همچنین با توجه به علاقمندی و اعتقادات هندی ها، بقعه بی بی شهربانو می‌تواند به عنوان یک مرکز زیارتی گردشگری بین‌المللی فعال شود اما کارخانه سیمان تهران حفره حفره کوه بی بی شهربانو را می بلعد و به منظره طبیعی شهر آسیب می رساند.

 خلیل آبادی تصریح کرد: شهرری تولیدکننده نیمی از غلات کشور بوده است و بخش فشافویه به عنوان دشت طلایی ری امروز تبدیل به کارگاه های صنایع آلاینده شده است.

وی تاکید کرد: بروکراسی حاکم بر ادارات و موانع تولید باعث شده مردم به سمت تولید نروند در حالی که ما باید جلوی افرادی که در این راه سرمایه گذاری می کنند بایستیم و کارشان را به سرعت انجام دهیم.

هر سرمایه گذار که کار سبز انجام دهد و به تولید و اشتغال کمک کند  خادم او هستیم . خلیل آبادی در پایان با اشاره به عبور حجم زیادی خودرو از بزرگراه امام علی در محدوده شهرستان ری، اظهار داشت: ما باید به جای ایجاد پمپ بنزین و اجازه تخلیه نخاله های ساختمانی در حریم این منطقه، محصولات کشاورزی تولیدی این منطقه را به این ظرفیت عظیم عبوری در محدوده ری عرضه کنیم.

 

 

ارسال نظرات