خبرهای داغ:
مدیرکل امور اجتماعی استانداری کرمانشاه از جشنواره های تابستانی در سطح شهر کرمانشاه خبرداد.
کد خبر: ۹۱۴۸۶۵۱
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۴

  گودرزی در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه :از برگزاری جشنواره های ورزشی در سطح 88 محله شهر کرمانشاه به منظور پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در ایام تابستان خبرداد و اظهار کرد: باتوجه به کمبود زیرساخت هایی که برای برگزاری این جشنواره ها داشتیم، احداث 16 زمین ورزشی با تخصیص اعتبار 50 میلیون تومان برای هر پروژه را در محلات مختلف شهر در دستور کار قرار دادیم.

وی افزود: علاوه براین تعداد، راه اندازی 13 زمین چندمنظوره در مناطق حاشیه نشین شهر کرمانشاه در حال اجرا است که امیدواریم با راه اندازی این زمین ها برنامه های خوب ورزشی را برای پرکردن اوقات فراغت جوانان نه تنها در فصل تابستان، بلکه در سایر فصول سال نیز فراهم کنیم.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کرمانشاه در ادامه با تاکید لزوم مشارکت همه دستگاه های عضو ستاد ساماندهی جوانان برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان استان افزود: اگر ما برای اوقات فراغت جوانان برنامه ریزی نکنیم، دشمنان با استفاده از رسانه ها و ظرفیت هایی که دارند این برنامه ریزی را انجام خواهند داد و بعدها آسیب آن را خواهیم دید.

وی بابیان اینکه اوقات فراغت چالش نیست، بلکه اگر برنامه ریزی داشته باشیم یک فرصت است، عنوان کرد: باید با برنامه ریزی از این فرصت به نحواحسن استفاده کنیم، وگرنه به چالش تبدیل می‌شود.

گودرزی اضافه کرد: فصل تابستان ظرفیتی را فراهم می کند تا دستگاه هایی که برای اوقات فراغت جوانان برنامه ریزی می کنند، بتوانند از این فرصت استفاده کرده و درحوزه های کاری خود استعدادیابی و نخبه پروری را داشته باشند.

وی همچنین خواستار استفاده از ظرفیت 480 سمن استان برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان استان شد و گفت: درصورتی که از ظرفیت این سمن ها استفاده کنیم، جوانان بیشتری تحت پوشش برنامه های اوقات فراغت قرار خواهند گرفت.


ارسال نظرات