فرمانده سپاه ساوه از اجرای رزمایش ملی بسیج مهندسین کشاورزی به عنوان «بسیج کشاورزی، جهاد خدمت» در 7 روستای این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۸۶۴۰
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹

به گزارش سرویس بسیج مهندسین خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه سرهنگ دوم پاسدار حجت الله دستجاتی، فرمانده سپاه ساوه در رزمایش ملی بسیج مهندسین کشاورزی به عنوان «بسیج کشاورزی، جهاد خدمت» که در روستای بقره چای ساوه برگزار شد، با اشاره به اهداف برگزاری این رزمایش گفت: هدف از برگزاری این طرح، ارائه آموزش های لازم به کشاورزان، احیاء تلاش های خالصانه و مجاهدانه جهادگران در مناطق روستایی به عنوان مهمترین راهبرد برای پیروزی در جنگ تحمیلی اقتصادی، سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان است.

سرهنگ دستجانی بیان کرد: این طرح در روستای قره چای ساوه با محوریت آموزش کشت خربزه ، طالبی و انار خواهد بود و 28 و 29 خردادماه در دو شهرنوبران و غرق آباد آموزش مبارزه با سن گندم به کشاورزان ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: این رزمایش در قالب 4گروه سه نفره که 7 روستا از آموزش و مشاوره مهندسین بسیج کشاورزی برخوردار می شوند؛ امیدواریم بتوانیم در سال رونق تولید گامی مهم در ارتقاء و بالا بردن خروجی و علمی کردن بخش کشاورزی باتوجه به تغییرات آب وهوا وخاک با مشاوره بسیجیان مهندسین صورت بگیرد.

فرمانده سپاه ساوه خاطرنشان کرد: امروزه یکی از مصادیق عملی کارآمدی نظام مقدس جمهوی اسلامی ایران در رفع مشکلات مناطق محروم است و در همین راستا گروه های جهادی اعزامی در حوزه های آموزش و ترویج کشاورزی، ارائه خدمات مشاوره به کشاورزان، بهداشت و درمان دامها، محدودیت یابی و نیازسنجی اراضی کشاورزی فعالیت خواهند داشت.

ارسال نظرات