رئیس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان گفت: چهل‌و‌دومین دوره مسابقات شهرستانی قرآن کریم با معرفی نفرات برتر در گیلان به پایان رسید.
کد خبر: ۹۱۴۸۵۳۱
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، محمدمهدی قربانیان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چهل‌و‌دومین دوره مسابقات شهرستانی قرآن کریم منطقه یک گیلان شامل شرکت‌کنندگان شهرستان‌های آستارا، ماسال و تالش در امام‌زادگان ابراهیم و قاسم آستارا شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان با بیان اینکه ۴۵ شرکت‌کننده خواهر و ۲۵ شرکت کننده برادر در این دوره از مسابقات شرکت می‌کنند گفت: نفرات برتر این مسابقات در رشته حفظ ۵ جزء، یاور پوراصغری، حفظ ۲۰ جزء، رضوان بشیری و محمدجواد کرمی از تالش در رشته حفظ کل هستند.

وی افزود: در رشته اذان، سینا هنری از آستارا و حسن عباسی از رضوانشهر مقام نخست و دوم و در رشته دعاخوانی بهرام آزموده از ماسال مقام نخست را کسب کردند، همچنین در رشته ترتیل مرتضی فیضی‌پور از تالش، محمد سبلانی از آستارا و مهدی حکیمی‌راد از ماسال موفق به کسب رتبه نخست تا سوم شدند.

قربانیان بیان کرد: مهدی روشنی از ماسال، هادی غفارزاده از تالش و صادق شکاری توانستند در رشته قرائت قرآن کریم رتبه‌های برتر را از آن خود کردند و در رشته حفظ ۵ جزء نیز فاطمه صمدنیا از ماسال، سمیه شهبازی از آستارا و اکرم برزگر از ماسال رتبه‌های یک تا سوم را بدست آوردند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان با اشاره به رتبه‌های برتر بخش خواهران خاطرنشان کرد: سولماز مسلمی از آستارا، مهدیه مهدوی از آستارا و زهره نصیری از آستارا توانستند در رشته حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم رتبه‌های نخست، دوم و سوم را از آنِ خود کنند.

وی با بیان اینکه آمنه فتوحی از ماسال، کبری شکری از تالش و سیده فاطمه مقدم از ماسال به ترتیب در جایگاه نخست تا سوم رشته دعاخوانی قرار گرفتند افزود: در رشته ترتیل افسانه دنیایی از آستار، مائده بشیری از تالش و سیده صغری جلالیان از ماسال رتبه‌های یکم تا سوم را کسب کردند.

قربانیان اظهار داشت: زینب پیدا از آستارا، سمیه آصفی از تالش و فرزانه دنیایی از آستارا نیز موفق شدند رتبه‌های نخست تا سوم این دوره از مسابقات قرآنی در رشته قرائت خواهران را به دست آوردند و افتخارآفرینی کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات