سازمان بسیج اساتید استان فارس در بیانیه‌ای تصریح کرد: امروزه مسئولیت دانشگاهیان بویژه اساتید این است که با در پیش گرفتن دکترین مقاومت و نگاهی امیدوارانه به آینده به ایجاد زمینه‌های عملیاتی کردن توصیه‌های هفتگانه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم در جهت تحقق تمدن نوین اسلامی بپردازند.
کد خبر: ۹۱۴۸۵۲۳
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰

رسالت بسیج اساتید ایجاد زمینه عملیاتی کردن توصیه‌های رهبر انقلاب برای تحقق تمدن نوین اسلامی است

 

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، متن بیانیه این سازمان به مناسبت فرارسیدن سالروز بسیج اساتید بدین شرح است:

۳۱ خرداد ماه سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران بزرگ‌مردی است که نمونه کامل علم و عمل، هجرت و جهاد و شهادت است که به بیان رهبر معظم انقلاب اسلامی در وجود خود تضادهای دروغین علم و ایمان، سنت و تجدد، علم و عمل را بی معنا کرده بود.

بسیج اساتید مفتخر است که روز شهادت چنین شهید بزرگواری به نام روز بسیج اساتید در تقویم جمهوری اسلامی ایران نقش بسته است.

بسیج اساتید دانشگاه‌های استان فارس ضمن گرامیداشت این روز اعلام می‌دارد که انقلاب اسلامی تاکنون فراز و نشیب‌ها و توطئه‌های گوناگونی را با تدبیر امامین انقلاب و حضور مردم در صحنه با موفقیت پشت‌سر گذاشته است. امروزه مسئولیت دانشگاهیان بویژه اساتید این است که با درپیش گرفتن دکترین مقاومت از آرمان‌های شهدا به ویژه شهدای جامعه دانشگاهی دفاع نموده و با روحیه انقلابی و جهادی در سطح استاد تراز انقلاب اسلامی به عنوان فرمانده جنگ نرم، افسرانی را تربیت کنند که با توکل به قدرت لایزال الهی و نگاهی امیدوارانه به آینده به عملیاتی کردن توصیه‌های هفتگانه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم، در جهت تحقق تمدن نوین اسلامی که زمینه‌ساز طلوع خورشید ولایت ( ارواحنا فدا) است، بپردازند.

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید استان فارس

ارسال نظرات