مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان مرکزی از برنامه ریزی برای اوقات فراغت 40 هزار دانش آموز در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۸۵۱۲
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ شهریار فولادوند مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان مرکزی نیز در شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه برای بیش از 40 هزار دانش آموز در سطح استان برنامه های اوقات فراغت در نظر گرفته شده گفت: با توجه به پیش بینی هایی که انجام شده امسال رونق بیشتری در بحث تقویت برنامه های اوقات فراغت را در شهرستان های استان شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه بیش از 300 پایگاه در امر اوقات فراغت فعال هستند افزود: ایجاد سرگرمی های هدفمند و سالم و ارائه خدمات از مهمترین اهداف این پایگاه ها هستند.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان مرکزی در این خصوص تصریح کرد: قصد نداریم در این برنامه ها تنها مدارس و مجموعه ها را شلوغ کنیم بلکه به دنبال ایجاد یک نهضت هدفمند در بخش اوقات فراغت هستیم.

فولادوند با اشاره به اینکه اجلاسیه فرهنگیان با محوریت گرامیداشت 1200 شهید فرهنگی استان در ششم تیرماه برگزار خواهد شد افزود: این برنامه یکی از پیش برنامه های کنگره اصلی 6200 شهید استان مرکزی است.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان مرکزی در پایان خاطر نشان کرد: در بخش سواد آموزی اقدامات خوبی شکل گرفته و پیش بینی می شود 4 هزار نفر تحت پوشش قرار بگیرند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات