حجت الاسلام شکری از برپایی ویژه برنامه های اوقات فراغت در ماهدشت کرج با محوریت قرآن خبر داد و گفت: این ویژه برنامه به صورت متمرکز با همت ستاد اوقات فراغت کانون های مساجد در ماهدشت برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۴۸۵۰۱
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، « حجت الاسلام کاظم شکری» با حضور در نشست هماهنگی ستاد اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد که در کانون فرهنگی ولایت عشق مسجدسیدالشهداء ماهدشت برگزار شد، گفت: متناسب با رویکرد قرآنی کانون های فرهنگی هنری مساجد، برنامه های محوری اوقات فراغت در ماهدشت با رویکرد قرآنی برپا می شود.

 برپایی ویژه برنامه های اوقات فراغت در ماهدشت کرج با محوریت قرآنی است

مدیر ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز، افزود: شاخص های تبیین زندگی با رویکرد توجه به برپایی دوره های روخوانی قرآنی کریم، تفسیر موضوعی و تحلیلی یکی از مولفه های برپایی این دوره از برنامه های اوقات فراغت است.

وی با اشاره به ظرفیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد در رشد و بالندگی نوجوان و جوانان مطرح کرد: ایام اوقات فراغت یکی از بهترین فرصت ها برای بسترسازی مناسب برنامه های فرهنگی هنری برای نوجوانان و جوانان است که در این خصوص انتظار می رود شاهد ایجاد ساز و کارهای متناسب باشیم.

این استاد دانشگاه بیان کرد: اثرات قرآن کریم در زندگی مومنانه یکی از شاخص های توجه به ویژه برنامه های قرآنی است که در این خصوص با اهتمام کانون های فرهنگی هنری مساجد به ویژه در مسابقات قرآنی مدهامتان، شاهد تحولات قابل تأملی هستیم.

مدیرستاد هماهنگی با کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز، عنوان کرد: افتتاحیه آئین اوقات فراغت در کانون های فرهنگی هنری مساجد در اوائل هفته آتی با هدف ارائه برنامه ها و قراردادهای فرهنگی هنری که با دستگاه های مربوطه و حوزه های امکانات رفاهی منعقد شده است، برگزار می شود.

ارسال نظرات