رییس کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی تأکید کرد:
کیخواه گفت: در اولین فرصت زمینه همکاری بسیج با مجلس شورای اسلامی را بنا نهاده تا هر تکلیفی بر دوش ما بگذارند انجام دهیم.
کد خبر: ۹۱۴۸۴۷۲
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، دکتر کیخواه نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی در رزمایش سراسری بسیج کشاورزی جهاد خدمت؛ از خود گذشتگی مسئولین برای حل مشکلات کشور گفت: سال گذشته در یکی از جلسات غیرعلنی مجلس شورای اسلامی من رئیس مجلس و تمام نمایندگان را به سخنان های برخی از مسئولین تراز اول کشور مبنی بر مشکلات غیر قابل حل و به بن بست رسیده را ارجاع دادم. آن زمان مسئول این عقیده داشتند که اوضاع مملکت در بخشی از حوزه های منابع طبیعی و کشاورزی بهرنج شده است.اما هیچ کدام از این مسئولین برای حل این مشکلات ذره‌ای هزینه ندادند. این در حالیست که از من نماینده مجلس گرفته تا مسئول بالاتر باید برای حل مشکلات از خود گذشتگی داشته باشیم و حتی به قیمت رای نیاوردن در دوره های بعدی مجلس شود هزینه دهیم.

وی با اشاره به سخنان گهربار مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم توجه به حوزه کشاورزی و تقویت آن تصریح کرد: مقام معظم رهبری امام خامنه ای مدظله العالی کشور اعلام کردند که اقتدار کشور در گرو خودکفایی در حوزه کشاورزی است و خودکفایی و بالندگی در حوزه کشاورزی زمانی رخ می دهد که مردم و مسئولین با روحیه همدلی و ایثار و از خودگذشتگی دوران های ابتدایی انقلاب اسلامی در کنار هم به ایستند.

کیخا عنوان کرد: ارزیابی من از حضور در ۲۲ استان کشور و بررسی مشکلات مختلف در حوزه کشاورزی این است که روحیه گذشت مسئولین از بین رفته است امروز پول و گسترش ساختارها مشکلات کشور را حل نخواهد کرد و در گام دوم انقلاب اسلامی؛ و تنها گسترش روحیه جهادی روزهای ابتدای انقلاب در بین مسئولین است که راهگشا خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش ملی کشاورزی جهاد خدمت تصریح کرد: این رزمایش اصولی باید تقویت شود و از طرفی نیز با توجه به آنکه در سال تولید و تقویت و حمایت از تولید کشور به گفته ی مقام معظم رهبری به دنبال گسترش طرح‌های همچون رزمایش ملی جهان خدمت باشیم.

کیخواه افزود: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که همه دشمنان آن را تحریم کردند اما خداوند متعال نعمت های بی دریغش را از این کشور تحریم نکرد.ما در کشوری قرار داریم که آب خاک نیروی انسانی و انگیزه خوبی وجود دارد و امسال با توجه به بارندگی های متعدد اتفاقات خوبی برای کشاورزی رخ داد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: من به عنوان عضوی از کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با تمام قوا و ظرفیت در خدمت شما بسیجیان هستند و در اولین فرصت زمینه همکاری بسیج با مجلس شورای اسلامی را بنا نهاده تا هر تکلیفی بر دوش ما بگذارند انجام دهیم.

ارسال نظرات