رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مستند داستانی از زندگی شهیدان قنبریان در شاهرود تولید می‌شود.
کد خبر: ۹۱۴۸۴۵۳
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
تولید مستند داستانی شهیدان قنبریان در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رضا مهدیان در اولین جلسه مشورتی تولید مستند داستانی از زندگی شهیدان قنبریان به میزبانی این اداره با حضور کارشناس فرهنگی فرمانداری، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، جانشین فرماندهی سپاه ناحیه شاهرود، مسئول انجمن سینمای جوانان شهرستان با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: براساس مصوبه جلسه فرمانداری در خصوص تولید محتوا و انتشار در فضای مجازی توسط انجمن سینمای جوانان شهرستان شاهرود اقداماتی در این خصوص صورت گرفته است.
وی تصریح کرد: در خصوص تجلیل از خانواده شهدا از مادر و خواهر شهیدان محمود، احمد و محمد قنبریان در آیین اختتامیه قرآنی (سی شب، سی ویژه برنامه قرآنی) در تالار بهمن این اداره نیز تجلیل شد.
در ادامه این نشست مسئول دفتر انجمن سینمای جوانان شهرستان شاهرود نیز گفت: هدف از ساخت این مستند داستانی بیان رشادت خانواده شهدا به ویژه همسران آن‌ها می‌باشد.
مجتبی فیروز آبادی، مسئول دفتر انجمن سینمای جوانان شاهرود در ادامه این جلسه افزود: تهیه فیلمنامه این مستند به پایان رسیده است و برای ادامه آن همکاری و حمایت سایر دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی ضرورت دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها